Logo Polskiej Izby Handlu

Polska Izba Handlu

Zachowanie różnorodności handlu i usług na rynku wewnętrznym

alt

 

Konferencja „Handel tradycyjny dziś i jutro. Jak skutecznie sprzedawać?”

VFP Communications wydawca m.in. miesięcznika „Handel” zaprasza na konferencję „Handel tradycyjny dziś i jutro. Jak skutecznie sprzedawać?”, która odbędzie się 22 października 2013 r.,

w Hotelu Bristol w Warszawie.

 

Zagadnienia merytoryczne konferencji:

– Handel tradycyjny 2016. Jaki jest, jaki będzie wobec zmieniającego się otoczenia biznesowego?

– Handel tradycyjny vs. nowoczesny. Jakie mogą być strategie sukcesu w kanale tradycyjnym?

– Franczyza. Czy to jedyna droga dla niezależnych detalistów?

– Hurt. Jego miejsce wobec zmian w handlu tradycyjnym

– Konsument. Czego chcą klienci, jak się zmieniają, gdzie będą robić zakupy?

– Asortyment. Które kategorie najlepiej rotują? Jakie są trendy?

– Producent. Jak efektywnie sprzedawać w tym kanale?

– Partnerstwo. Czy producentom zależy na kanale tradycyjnym?

 

Jako prelegenci udział wezmąprzedstawiciele największych hurtowni, sieci franczyzowych i producentów z branży FMCG, a także wiodących instytutów badawczych, a wśród nich:

– Magdalena Zimna, client service director shopper & trade research, consumer panel services GfK Polonia

– Artur Czajka, senior team manager Nielsen

– Anna Hebda, senior CS executive, consumer research Nielsen

– Grzegorz Łaptaś, senior project manager Roland Berger

– Carlos Saraiva, prezes Eurocash Franczyza, członek zarządu Grupy Eurocash

– Krzysztof Tokarz, prezes GK Specjał

– Francois Vincent, dyrektor ds. franczyzy Carrefour Polska

 

Do uczestnictwa w konferencji zapraszamy w szczególności:
– producentów FMCG – prezesów zarządu, specjalistów ds. sprzedaży, marketingu, trade marketingu
– przedstawicieli hurtowni – właścicieli, prezesów, dyrektorów zakupów, dyrektorów sprzedaży
operatorów sieci franczyzowych – prezesów, członków zarządu

 

Partnerami konferencją są Polska Izba Handlu oraz Polska Federacja Producentów Żywności.

 

Organizatorem konferencji jest wydawnictwo VFP Communications, wydawca miesięczników „Handel”, „Media & Marketing Polska” oraz „Food Service”.

 

Szczegółowe informacje organizacyjne oraz zasady uczestnictwa znajdują się na: www.konferencje.media.com.pl/handeltradycyjny

 

Kontakt:

Anna Pastor,Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript."> Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. (22) 514 65 67

Katarzyna Włostowska, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. (22) 514 65 05

 

Znajdź nas na Twitterze

logo franczyza kodeks

www.cross-border.pl

Kampania Ministerstwa Finansów

Poradnik Podatnika grafika

Kampania Ministerstwa Rolnictwa: Produkt Polski

Produkt Polski logo

Kampania Ministerstwa Finansów: Bezpieczna transakcja

Bezpieczeństwo – kupuję to!

kupujebezpiecznie pion 2

 

bryt napis