W jaki sposób znane marki wykorzystują transformację cyfrową, by być bliżej klientów? Jak prowadzą efektywny dialog z użytkownikiem oraz jak kierują social mediami w segmencie e-commerce?
Odpowiedzi na te i inne pytania poznasz podczas konferencji „Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości”. Zapraszamy: 29 listopada do siedziby Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie i 30 listopada na warsztaty online.
Podczas wydarzenia porozmawiamy o:
- zachowaniach konsumentów
- wzorcach zachowań pokolenia Z
- technologiach mobilnych wykorzystywanych przez pokolenie Z
- procesie podejmowania decyzji zakupowych
To jedyna taka bezpłatna konferencja biznesowa. Doświadczeniem podzieli się Amazon, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Szkoła Główna Handlowa, Influencer Cyprian Węgrzyn oraz inni.
5 paneli tematycznych:
1. Bariery i wyzwania w segmencie E-Commerce z perspektywy konsumentów w Polsce
2. Pokolenie Z – nowa generacja konsumentów
3. Social commerce – jak docierać przez social media do właściwych grup odbiorców
4. Świat czułego klienta – jak marki powinny reagować na wrażliwość społeczną konsumentów, oczekujących od nich transparentności
5. Europejska regulacja “Right to repair” – czy zwiększy świadomość konsumentów odnośnie naprawy towarów i uwzględni specyfikację złożonych łańcuchów dostaw.
Zapraszamy!
Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości
29.11. Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
30.11. Online globalnie
Z uwagi na duże zainteresowanie tematem prosimy o rejestrację: link znajduje się tutaj.
Wydarzenie jest bezpłatne.