Ta strona korzysta z plików cookie.

Jedyna taka bezpłatna konferencja biznesowa: „Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości” już 29-30 listopada 2023 r.

W jaki sposób znane marki wykorzystują transformację cyfrową, by być bliżej klientów? Jak prowadzą efektywny dialog z użytkownikiem oraz jak kierują social mediami w segmencie e-commerce?

Odpowiedzi na te i inne pytania poznasz podczas konferencji „Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości”. Zapraszamy: 29 listopada do siedziby Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie i 30 listopada na warsztaty online.

Podczas wydarzenia porozmawiamy o:

  • zachowaniach konsumentów
  • wzorcach zachowań pokolenia Z
  • technologiach mobilnych wykorzystywanych przez pokolenie Z
  • procesie podejmowania decyzji zakupowych

 

To jedyna taka bezpłatna konferencja biznesowa. Doświadczeniem podzieli się Amazon, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Szkoła Główna Handlowa, Influencer Cyprian Węgrzyn oraz inni.

5 paneli tematycznych:

1. Bariery i wyzwania w segmencie E-Commerce z perspektywy konsumentów w Polsce

2. Pokolenie Z – nowa generacja konsumentów

3. Social commerce – jak docierać przez social media do właściwych grup odbiorców

4. Świat czułego klienta – jak marki powinny reagować na wrażliwość społeczną konsumentów, oczekujących od nich transparentności

5. Europejska regulacja “Right to repair” – czy zwiększy świadomość konsumentów odnośnie naprawy towarów i uwzględni specyfikację złożonych łańcuchów dostaw.

Zapraszamy!

 

Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości

29.11. Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

30.11. Online globalnie

Z uwagi na duże zainteresowanie tematem prosimy o rejestrację: link znajduje się tutaj.

Wydarzenie jest bezpłatne.