Warszawskie Centrum EXPO XXI
20-21 listopada 2013 r.
Podczas dwudniowych targów zostanie zaprezentowana oferta około 200 firm z Polski i Europy z zakresu wyposażenia i usług dla handlu. Wystawcy zaprezentują m.in. ofertę w zakresie projektowania sklepów, mebli i wyposażenia, kas fiskalnych i wag, systemów informatycznych do zarządzania sieciami handlowymi, programów lojalnościowych, usług outsourcingowych, usług finansowych, systemów zabezpieczeń i ochrony, usług doradczych, prawnych i consultingowych; towarów FMCG.
Targi odwiedzają osoby zarządzające i podejmujące decyzje w sieciach handlowych i gastronomicznych, osoby prowadzące niezależne placówki handlowe, a także zarządcy i najemcy centrów handlowych oraz firmy dostarczające wyposażenie dla sklepów, w tym lokalni dealerzy.
Targi RetailShow 2013:
ñ Wygodny dla zwiedzających podział wystawy na strefy: Store Design, Retail Technology oraz Equipment & Services.
ñ Salony tematyczne na targach: IT for Retail, e-Commerce & mobile, Gastro orazDigital Signage.
ñ The Perfect Store – modelowy sklep zbudowany po raz drugi na targach, gdzie w jednej wspólnej aranżacji prezentujemy innowacyjne urządzenia, meble i wyposażenie. Firmy uczestniczące w projekcie mają zapewnioną wyjątkową promocję, ponieważ sklep cieszy się wielkim zainteresowaniem odwiedzających. Dla gości to wyjątkowa okazja, aby sprawdzić, wypróbować i porównać wszystkie prezentowane rozwiązania i urządzenia w praktyce.
ñ Retail Congress – inspirująca konferencja dla sieci handlowych: trendy, nowe koncepty, design, technologie i zarządzanie. Drugi dzień konferencji poświęcony franczyzie: modele, wymagania i korzyści, projektowanie, zarządzanie, IT, prawo i księgowość.
ñ Retail Innovations Theatre – warsztaty i prezentacje otwarte dla wszystkich zwiedzających bezpośrednio na hali targowej.
ñ Digital Signage Trends – konferencja organizowana przez Polish Digital Signage Association przedstawiająca trendy w branży Digital Signage
ñ Innowacje Handlu – prestiżowy konkurs w rozszerzonej formule z nowymi kategoriami dla sieci handlowych.
ñ Rozbudowana aplikacja mobilna targów na systemy Android i iPhone, z możliwością umawiania spotkań i szeregiem bardzo przydatnych funkcji dla wystawców i zwiedzających.
Wstęp na targi dla zwiedzających jest bezpłatny po zarejestrowaniu na stronie www.retailshow.pl, lub w dniu targów na recepcji targowej. Organizatorem imprezy jest firma ECP Polska.
Informacji udziela:
Wojciech Smoktunowicz
tel: +48 22 865 0442