Ta strona korzysta z plików cookie.

Uwaga dodatkowe terminy i miejsca – Bezpłatne szkolenia Polskiej Izby Handlu: Sklep convenience – przyszłość dla małych i średnich placówek handlowych

 

alt

Polska Izba Handlu zaprasza na bezpłatne szkolenia:

Sklep convenience – przyszłość dla małych i średnich placówek handlowych

Szkolenie jest adresowane do właścicieli i kierowników sklepów (optymalnie do 500 m2) oraz przedstawicieli handlowych dystrybutorów i producentów

Celem szkolenia jest poznanie motywacji do podejmowania przez konsumentów decyzji o zakupie w sklepie typu convenience. Przygotowanie do samodzielnego projektowania layout’u sklepu, ułożenia kategorii produktów i wystawienia produktów w obrębie kategorii.

 

Najbliższe szkolenia:

28-29.11.13 – Hotel ORLE, ul. Lazurowa 8, Gdańsk

5-6.12.13 – Hotel ACCADEMIA, al. 3 Maja 13, Ostrowiec Świętokrzyski

Szkolenie, zakwaterowanie oraz wyżywienie są bezpłatne (pokoje są dwuosobowe).

Uczestnicy muszą pokryć TYLKO koszty dojazdu na miejsce szkolenia.

 

Osoby zainteresowane szkoleniem prosimy o przesyłanie zgłoszeń:

 imię i nazwisko, firma, e-mail i telefon kontaktowy oraz miasto szkolenia (Gdańsk lub Ostrowiec Świętokrzyski)

 na adres joanna.chilicka@pih.org.pl

tel. 728 253 660

w tytule maila proszę napisać: SZKOLENIA PIH –MIASTO

UWAGA: ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA – DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ

(terminy zgłoszeń: Gdańsk do 26 listopada, Ostrowiec Świętokrzyski do 3 grudnia)

 

Zarys programu szkolenia (szczegółowa agenda tematyczna tutaj):

1 dzień

10.00 – rejestracja uczestników i zakwaterowanie

11.00 – 14.00 szkolenie

14.00 – 15.00 obiad

15.00 – 18.00 szkolenie

19.00 – kolacja

2 dzień

8.00 – 9.30  śniadanie

10.00 – 14.00 szkolenie

14.00 – 15.00 obiad

15.00 – zakończenie szkolenia

 

Sklep convenience – przyszłość dla małych i średnich placówek handlowych

Szczegółowa tematyka szkolenia:

Ekspansja sieci dyskontowych na rynkach całej Europy doprowadziła do wypracowania przez czołowe sieci zachodnio – europejskie modelu sklepu convenience. Pod tym pojęciem  mieszczą się wszelkie sposoby wpływania na zachowania konsumentów. Począwszy od wizualizacji zewnętrznej, w celu zachęcenia klienta do odwiedzenia placówki, poprzez wystrój i wyposażenie wnętrza sklepu, aby stworzyć przyjemną atmosferę dla prowadzenia długich zakupów. Kończąc na doborze i optymalizacji asortymentu oraz ustawieniu towarów na półce sklepowej, aby w oczach kupujących podnieść rzeczywistą wartość usługi.

Zestawienie omawianych zagadnień:

Elementy budowania przewagi konkurencyjne

Dobór asortymentu.

Zachowania konsumentów w sklepie

Kryteria rozmieszczenia kategorii produktów

Kryteria rozmieszczenia towarów w obrębie kategorii

Wpływ zachowań personelu na realizację polityki convenience

 

Uzyskane korzyści ze szkolenia:

Poznanie zagadnień związanych z kategorią convenience

Umiejętność analizy zmieniającej się sytuacji w otoczeniu własnego sklepu

Poznanie możliwości elastycznego reagowania na zmieniające się uwarunkowania rynkowe

Optymalizacja asortymentu i wielkości zapasów

Większa rentowność placówki

Zdecydowanie lepsze postrzeganie sklepu przez klienta.