Polska Izba Handlu zaprasza na bezpłatne szkolenia:
Sklep convenience – przyszłość dla małych i średnich placówek handlowych
Szkolenie jest adresowane do właścicieli i kierowników sklepów (optymalnie do 500 m2) oraz przedstawicieli handlowych dystrybutorów i producentów
Celem szkolenia jest poznanie motywacji do podejmowania przez konsumentów decyzji o zakupie w sklepie typu convenience. Przygotowanie do samodzielnego projektowania layout’u sklepu, ułożenia kategorii produktów i wystawienia produktów w obrębie kategorii.
Najbliższe szkolenia:
28-29.11.13 – Hotel ORLE, ul. Lazurowa 8, Gdańsk
5-6.12.13 – Hotel ACCADEMIA, al. 3 Maja 13, Ostrowiec Świętokrzyski
Szkolenie, zakwaterowanie oraz wyżywienie są bezpłatne (pokoje są dwuosobowe).
Uczestnicy muszą pokryć TYLKO koszty dojazdu na miejsce szkolenia.
Osoby zainteresowane szkoleniem prosimy o przesyłanie zgłoszeń:
imię i nazwisko, firma, e-mail i telefon kontaktowy oraz miasto szkolenia (Gdańsk lub Ostrowiec Świętokrzyski)
na adres joanna.chilicka@pih.org.pl
tel. 728 253 660
w tytule maila proszę napisać: SZKOLENIA PIH –MIASTO
UWAGA: ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA – DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ
(terminy zgłoszeń: Gdańsk do 26 listopada, Ostrowiec Świętokrzyski do 3 grudnia)
Zarys programu szkolenia (szczegółowa agenda tematyczna tutaj):
1 dzień
10.00 – rejestracja uczestników i zakwaterowanie
11.00 – 14.00 szkolenie
14.00 – 15.00 obiad
15.00 – 18.00 szkolenie
19.00 – kolacja
2 dzień
8.00 – 9.30 śniadanie
10.00 – 14.00 szkolenie
14.00 – 15.00 obiad
15.00 – zakończenie szkolenia
Sklep convenience – przyszłość dla małych i średnich placówek handlowych
Szczegółowa tematyka szkolenia:
Ekspansja sieci dyskontowych na rynkach całej Europy doprowadziła do wypracowania przez czołowe sieci zachodnio – europejskie modelu sklepu convenience. Pod tym pojęciem mieszczą się wszelkie sposoby wpływania na zachowania konsumentów. Począwszy od wizualizacji zewnętrznej, w celu zachęcenia klienta do odwiedzenia placówki, poprzez wystrój i wyposażenie wnętrza sklepu, aby stworzyć przyjemną atmosferę dla prowadzenia długich zakupów. Kończąc na doborze i optymalizacji asortymentu oraz ustawieniu towarów na półce sklepowej, aby w oczach kupujących podnieść rzeczywistą wartość usługi.
Zestawienie omawianych zagadnień:
Elementy budowania przewagi konkurencyjne
Dobór asortymentu.
Zachowania konsumentów w sklepie
Kryteria rozmieszczenia kategorii produktów
Kryteria rozmieszczenia towarów w obrębie kategorii
Wpływ zachowań personelu na realizację polityki convenience
Uzyskane korzyści ze szkolenia:
Poznanie zagadnień związanych z kategorią convenience
Umiejętność analizy zmieniającej się sytuacji w otoczeniu własnego sklepu
Poznanie możliwości elastycznego reagowania na zmieniające się uwarunkowania rynkowe
Optymalizacja asortymentu i wielkości zapasów
Większa rentowność placówki
Zdecydowanie lepsze postrzeganie sklepu przez klienta.