Ponad 150 osób wzięło udział w II Forum Branży Kosmetyczno-Chemicznej – konferencji producentów i handlu, która odbyła się 26 października br. w hotelu Courtyard Marriott w Warszawie. Spotkanie zgromadziło właścicieli i menedżerów z firm kosmetycznych oraz przedstawicieli zarządów, a także osoby odpowiedzialne za zamówienia w sieciach handlowych. Forum zdominowały tematy dotyczące trendów konsumenckich i wyzwań, jakie stoją przed branżą kosmetyczną w świecie zdominowanym przez internetowe środki przekazu, w których musi zachodzić błyskawiczna interakcja z konsumentem. Ogromnym zainteresowaniem cieszyły się prelekcje z analizami kategorii rynku kosmetycznego oraz wskazujące kierunki rozwoju handlu w nowoczesnej, odpowiadającej współczesnemu konsumentowi formule. Nie zabrakło analiz ekonomicznych na temat ryzyka gospodarczego i pozycji Polski i polskiej branży kosmetycznej na świecie.
Forum odbyło się pod honorowym patronatem wicepremiera, ministra gospodarki, Janusza Piechocińskiego. Patronat nad Forum objęły także organizacje branżowe: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego, Polskie Stowarzyszenie Producentów Kosmetyków i Środków Czystości, Polska Izba Handlu oraz Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji.
Partnerami konferencji były firmy i marki: Get Response, Lirene Dermoprogram, Drogerie Polskie, Verona Products Professional, Tenex, Dermo Future, CD, Batiste, Ocean Trade, Constace Carroll, Feather Finish, Laboratorium Floslek, MB Profil i MB Post, Aureus International Trade, Ardor Luxury Air Freshener, Biały Jeleń, Quiz Cosmetics, Rekopol Organizacja Odzysku i Adsystem Systemy Wystawiennicze.
Relacja z forum ukaże się w najbliższym wydaniu „Wiadomości Kosmetycznych”.