Ta strona korzysta z plików cookie.

Program „Mój sklep” w „Piotr i Paweł” – wyjątkowy model rozwoju dla pracowników w sieciach handlowych

alt
15 października 2015

altW październiku 2015 sieć „Piotr i Paweł” uruchomiła dla wybranych pracowników unikatowy na rynku program zarządzania talentami pod nazwą „Mój sklep”.

Program „Mój sklep” wpisuje się w strategię sieci kładącej duży nacisk na rozwój poprzez franczyzę w modelu pracowniczym. Adresowany jest do pracowników supermarketów, o wysokim potencjale i motywacji do rozwoju, posiadających kilkuletnie doświadczenia zawodowe w handlu. W perspektywie istotnym elementem programu jest włączenie do niego obecnie rekrutowanych osób na stanowiska menadżerskie średniego szczebla. Zainicjowany program ma na celu pozyskanie i przygotowanie  pracowników sieci do roli franczyzobiorcy i samodzielnego prowadzenia biznesu w postaci sklepu „Piotr i Paweł”. 

Program składa się z trzech głównych elementów: rekrutacji, szkoleń i warsztatów oraz wsparcia finansowego, ułatwiającego uczestnikom zakup sklepu i samodzielne prowadzenie go w ramach sieci „Piotr i Paweł”.

Szkolenia realizowane w ramach Programu „Mój sklep” mają wyjątkowy charakter i tematykę oraz ukierunkowane są w głównym stopniu na rozwój umiejętności zarządzania sklepem jako samodzielnym przedsiębiorstwem. Takie przekrojowe podejście ma na celu rozszerzenie posiadanych już umiejętności menadżerskich i wiedzy handlowej, tak aby Uczestnik kończący Program stawał się w pełni kompetentnym franczyzobiorcą prowadzącym własną firmę.

Istotnym elementem Programu jest również wsparcie finansowe jego uczestników ułatwiające zakup sklepu.

 

Piotr i Paweł to polska, rodzinna sieć supermarketów, która w bieżącym roku obchodzi swoje 25- lecie funkcjonowania.

Supermarkety Piotr i Paweł to obecnie 124 sklepy w 62 polskich miastach z asortymentem sięgającym 15 000 pozycji. Przyświeca im cel oparty o motto właścicieli sieci „tworzenia takich sklepów, w których sami chcielibyśmy kupować”.

Obroty sieci za rok finansowy 2014 wyniosły 2.035 mld zł, co oznacza wzrost w porównaniu z rokiem 2013 o 5,6 proc. W  2015 Sieć planuje wzmocnić swoją pozycję rynkową uruchamiając  jeszcze kilkanaście  placówek do końca roku .