Ta strona korzysta z plików cookie.

Polska Izba Handlu popiera projekt MG dot. redukcji niektórych obciążeń administracyjnych w gospodarce z dn. 14-06-2012

Polska Izba Handlu popiera Projekt założeń projektu ustawy o redukcji niektórych obciążeń administracyjnych w gospodarce z dnia 14 czerwca 2012 przygotowany przez Ministerstwo Gospodarki.
 
W konsultacji projektu wziął udział Zespół Ekspertów Polskiej Izby Handlu, złożony z praktyków biznesu i czołowych przedstawicieli handlu w Polsce. Zmiany w przepisach zaproponowane i przygotowane przez resort gospodarki zostały zaopiniowane jako korzystne dla przedsiębiorców. Wyniki analizy i przeprowadzonych konsultacji zostały przesłane do ministerstwa w ustawowym terminie.
 
 
– Projekt Ministerstwa Gospodarki zakładający redukcję niektórych obciążeń administracyjnych nałożonych obecnie na przedsiębiorców to kolejny krok w stronę nowoczesnej i silnej gospodarki w naszym kraju – komentuje Waldemar Nowakowski, Prezes Zarządu Polskiej Izby Handlu – ze strony polskiego handlu doceniamy poziom zaangażowania resortu w sprawy przedsiębiorców i popieramy kierunek działań, jakim jest sukcesywna eliminacja niepotrzebnych komplikatorów utrudniających rozwój efektywnego biznesu w naszym kraju.
 
 
Podstawa prawna: Polska Izba Handlu przystąpiła do konsultacji społecznych na zaproszenie Ministerstwa Gospodarki zgodnie z § 12 ust. 5 Uchwały Nr 49 Rady Ministrów z dnia 19 marca 2002 r. Regulamin pracy Rady Ministrów ( M.P. Nr 13, poz. 221, z późn. zm.).
 
 
Projekt założeń dostępny pod adresem:
http://legislacja.rcl.gov.pl/docs/1/48511/48512/48513/dokument38279.pdf?lastUpdateDay=15.06.12&lastUpdateHour=9%3A38&userLogged=false&date=Friday%2C+15+June+2012
 
 
 
——————————————————————————————-
INFORMACJA PRASOWA z dn. 24-07-2012
 
Autoryzacja: Waldemar Nowakowski, Prezes Zarządu Polskiej Izby Handlu
 
 
KONTAKT: Marcin Kraszewski, Rzecznik Prasowy, marcin.kraszewski@pih.org.pl, +48 600 289 056
 
 
Polska Izba Handlu istnieje od 1997 roku jako jednostka samorządu gospodarczego, zrzesza ponad 30 tysięcy podmiotów handlowych, od pojedynczych sklepów po ogólnopolskie sieci franczyzowe i dystrybucyjne głównie w branży FMCG. Reprezentuje różnorodne formaty handlu oparte na kulturze i tradycji polskiego kupiectwa, a więc sektor polskiego handlu nowoczesnego z tradycjami. Tym samym Polska Izba Handlu jest obecnie najszerszą reprezentacją sektora handlu w Polsce.
 
Więcej informacji: http://www.pih.org.pl