Wśród organizatorów wystaw z Europy Środkowo – Wschodniej audytowanych przez CENTREX, Targi Kielce znalazły się na drugiej pozycji pod względem liczby wystawców i trzeciej biorąc pod uwagę wynajętą powierzchnię wystawienniczą. Do Targów Kielce należy 22% udziału w polskim rynku targowym. Jednego z dwóch liderów rynku wystawienniczego w Polsce odwiedza rocznie ponad 210 000 gości z 56 krajów oraz 6 000 wystawców, którzy prezentują produkty na 185 000 m2 wynajętej powierzchni wystawienniczej.
Spółka posiada 7 w pełni wyposażonych hal wystawienniczych, w tym najnowocześniejszy w Polsce pawilon wystawienniczy – halę E oraz duże zewnętrzne tereny wystawowe – dysponuje 90 000 m2 powierzchni wystawienniczej, w tym 36 000 m2 w pawilonach. Targi Kielce to organizator nie tylko ponad 70 wystaw i 600 konferencji rocznie, ale także ważny mecenas kultury i sportu, sponsor Klubu Vive Targi Kielce – trzeciej drużyny Europy, wielokrotnego mistrza Polski w piłce ręcznej oraz klubu Korona Kielce.
W ośrodku organizowane są imprezy biznesowe o znaczeniu międzynarodowym, jak między innymi wspomniany już Międzynarodowy Salon Przemysłu Obronnego MSPO, Targi Budownictwa Drogowego AUTOSTRADA-POLSKA, Targi Przetwórstwa Tworzyw Sztucznych PLASTPOL. To również tutaj odbywają się niszowe wystawy o wyjątkowym charakterze np. SACROEXPO i NECROEXPO.
W 2014 roku Targi Kielce wychodzą naprzeciw rynkowi marek własnych. Pod koniec czerwca odbędą się tam pierwsze targi Private Label w Polsce. W programie spotkań biznesowych znajdzie się również specjalistyczna konferencja. Wystawa będzie jedną z nielicznych w Europie międzynarodowych platform biznesowych dla przemysłu marek własnych, miejscem spotkań producentów, odbiorców hurtowych i najważniejszych sieci handlowych z całego Starego Kontynentu. Dzięki skoncentrowaniu w jednym miejscu wszystkich podmiotów zainteresowanych działaniami w tym sektorze, targi Private Label będą najlepszym miejscem do prezentacji najnowszej gamy produktów, nawiązania szerokich sieci kontaktów biznesowych oraz podpisania intratnych kontraktów. Produkty i usługi oferowane pod markami własnymi, czyli takie które najczęściej wytwarzane są na zamówienie dużych firm i sieci handlowych, są zwykle tańszymi alternatywami dla dobrze znanych lokalnych lub międzynarodowych marek. Istnieją jednak i takie, które pozycjonowane są jako marki luksusowe. Po więcej szczegółów o tych targach zapraszamy na www.markiwlasne.pl oraz www.targikielce.pl.