Firma Blue Business Media (BBM) jest liderem polskiej profesjonalnej branży konferencyjnej. W skali roku organizuje ok. 50 wydarzeń w formule kongresów i warsztatów oraz formatów towarzyszących (gale, plebiscyty, think tanki), gromadzących od 100 do 1000 menadżerów z najważniejszych poziomów zarządczych.
BBM specjalizuje się w organizacji spotkań skierowanych do grup profesjonalistów w obszarze: zarządzania, marketingu, sprzedaży, obsługi klienta, finansów, controllingu, zakupów, IT, prawa i compliance, HR, logistyki oraz produkcji. W ciągu 6 lat działalności na rynku polskim spotkania organizowane przez BBM zgromadziły ponad 18 000 uczestników z 5300 firm, w tym 85 na 100 największych firm w Polsce (według wartości przychodów). BBM działa również na rynkach zagranicznych w tym w Indiach, Chinach i Rosji. Firma jest częścią Sapphire Group – właściciela spółek EXPO XXI i Sapphire Ventures.
Czynnikiem wyróżniającym BBM jest autorska formuła tworzenia kongresów oparta o metodologię Collective Intelligence to Act, kładącą nacisk na optymalizację efektów uczestnictwa w wydarzeniu zarówno na poziomie merytorycznym (wiedza) jak i biznesowym (relacje). Nadrzędnym celem BBM jak i realizowanych wydarzeń jest inspirowanie i stymulowanie pozytywnych zmian, zachodzących w otoczeniu biznesowym, wspieranie rozwoju profesjonalistów i ich firm, a co za tym idzie całych sektorów, branż oraz rynków.
BBM jest organizatorem wielu wydarzeń dedykowanych sektorowi handlu oraz sektorowi spożywczemu, w tym m.in.: kongresu Poland & CEE Retail Summit, który jest największym i najbardziej reprezentatywnym spotkaniem sektora handlu i FMCG w regionie CEE gromadzącym co roku ok. 1000 uczestników.