Ta strona korzysta z plików cookie.

Marketing Prewencyjny nowym członkiem PIH

alt
20 marca 2014

alt

Marketing Prewencyjny jest pierwszym i obecnie jedynym podmiotem na Polskim rynku, który kompleksowo chroni wizerunek marki przed kryzysem w Internecie (social media).

Zajmuje się prewencją kryzysową – przygotowuje odpowiednie procedury w firmach, prowadzi szkolenia, monitoruje postrzeganie marki/firmy w mediach tradycyjnych, w Internecie oraz wśród pracowników firmy.

W przypadku wystąpienia kryzysu – pomaga przejść przez najtrudniejsze momenty, zminimalizować straty wizerunkowe oraz finansowe, a po jego zakończeniu zniwelować negatywne opinie oraz wprowadzić  programy odbudowy wizerunku i wartości marki.

Zajmuje się również prowadzeniem kampanii marketingowych w social media. Wartością dodaną, która odróżnia firmę od konkurencji są własne platformy społecznościowe oraz działania antykryzysowe, które są uwzględniane w ramach prowadzonej kampanii.

Firma wspiera i rozwija, nie tylko Polski handel ale również firmy i marki klientów.

Jest to młoda firma, posiada jednak zespół doświadczonych ludzi, którzy podążają za swoją pasją i realizują marzenia. W to, co robimy wkładają serce, to coś więcej niż praca – to cześć życia.