Konferencja „Handel tradycyjny dziś i jutro. Jak skutecznie sprzedawać?”
VFP Communications wydawca m.in. miesięcznika „Handel” zaprasza na konferencję „Handel tradycyjny dziś i jutro. Jak skutecznie sprzedawać?”, która odbędzie się 22 października 2013 r.,
w Hotelu Bristol w Warszawie.
Zagadnienia merytoryczne konferencji:
– Handel tradycyjny 2016. Jaki jest, jaki będzie wobec zmieniającego się otoczenia biznesowego?
– Handel tradycyjny vs. nowoczesny. Jakie mogą być strategie sukcesu w kanale tradycyjnym?
– Franczyza. Czy to jedyna droga dla niezależnych detalistów?
– Hurt. Jego miejsce wobec zmian w handlu tradycyjnym
– Konsument. Czego chcą klienci, jak się zmieniają, gdzie będą robić zakupy?
– Asortyment. Które kategorie najlepiej rotują? Jakie są trendy?
– Producent. Jak efektywnie sprzedawać w tym kanale?
– Partnerstwo. Czy producentom zależy na kanale tradycyjnym?
Jako prelegenci udział wezmąprzedstawiciele największych hurtowni, sieci franczyzowych i producentów z branży FMCG, a także wiodących instytutów badawczych, a wśród nich:
– Magdalena Zimna, client service director shopper & trade research, consumer panel services GfK Polonia
– Artur Czajka, senior team manager Nielsen
– Anna Hebda, senior CS executive, consumer research Nielsen
– Grzegorz Łaptaś, senior project manager Roland Berger
– Carlos Saraiva, prezes Eurocash Franczyza, członek zarządu Grupy Eurocash
– Krzysztof Tokarz, prezes GK Specjał
– Francois Vincent, dyrektor ds. franczyzy Carrefour Polska
Do uczestnictwa w konferencji zapraszamy w szczególności:
– producentów FMCG – prezesów zarządu, specjalistów ds. sprzedaży, marketingu, trade marketingu
– przedstawicieli hurtowni – właścicieli, prezesów, dyrektorów zakupów, dyrektorów sprzedaży
– operatorów sieci franczyzowych – prezesów, członków zarządu
Partnerami konferencją są Polska Izba Handlu oraz Polska Federacja Producentów Żywności.
Organizatorem konferencji jest wydawnictwo VFP Communications, wydawca miesięczników „Handel”, „Media & Marketing Polska” oraz „Food Service”.
Szczegółowe informacje organizacyjne oraz zasady uczestnictwa znajdują się na: www.konferencje.media.com.pl/handeltradycyjny
Kontakt:
Anna Pastor, anna.pastor@media.com.pl, tel. (22) 514 65 67
Katarzyna Włostowska, katarzyna.wlostowska@media.com.pl, tel. (22) 514 65 05