Franczyza ’24 – od handlu tradycyjnego i niezależnego po sieciowy i nowoczesny. To jedyne wydarzenie w Polsce, w całości poświęcone franczyzie. Konferencja stanowić będzie istotne spotkanie w branży handlu detalicznego. Przedstawicie franczyzodawców i franczyzobiorców, eksperci i dostawcy rozwiązań dla branży – będą przyglądać się franczyzie pod każdym możliwym kątem. Skupią się na trendach, możliwościach i kierunkach rozwoju w tym zakresie.
Już 11 października w Warszawie – Courtyard by Marriott Warsaw, ul. Żwirki i Wigury 1J
„Słuchamy branży i wiemy, że to dla niej tu jesteśmy. Zapraszamy!” – mówi Michalina Szczepańska, redaktor naczelna magazynu „Handel”.
Wieloletnie doświadczenie dziennikarskie zespołu redakcyjnego miesięcznika „Handel” i serwisu HandelExtra.pl jest gwarancją najwyższej jakości merytorycznej programu wypełnionego aktualnymi tematami, wartościową wiedzą i inspirującymi wystąpieniami.
W programie wydarzenia m.in.:
- Polska jako bezpieczna przystań dla rynku franczyzowego
- budowanie marki sieci franczyzowej. Co centralnie, a co lokalnie?
- franczyza jako start dla młodych
- czy franczyza potrzebuje ustawy, czy wystarczy jej kodeks?
- zmieniające się potrzeby konsumenta, komunikacja promocji
- rola sklepu jako miejsca spotkań.
Wśród prelegentów m.in.;
- Krystian Pakuła, wiceprezes Chorten IT, spółki Grupy Chorten
- Bartłomiej Tarłowski, menadżer ds. rozwoju franczyzy i komunikacji korporacyjnej, Grupa Muszkieterów
- Rafał Pawłowski, odpowiedzialny za rozwój sieci franczyzowej Intermarché
- Marek Sawa, członek komitetu wykonawczego Grupy Muszkieterów, właściciel dwóch supermarketów Bricomarché
- Maciej Herman, dyrektor zarządzający, LOTTE Wedel
- Marek Lipka, dyrektor generalny Eurocash Franczyza, Grupa Eurocash
Pełen program wydarzenia: https://konferencjafranczyza.handelextra.pl/
Rejestracja: https://formularze.media.com.pl/franczyza-rejestracja-detalisci
Konferencja Franczyza’24 to niepowtarzalna okazja do zdobycia wiedzy, nawiązania kontaktów oraz eksploracji najnowszych trendów w branży franczyzowej. Nie przegap tej okazji, dołącz do wydarzenia 11 października w Warszawie i poszerz swoją wiedzę.
Zaprasza redakcja miesięcznika Handel i portalu HandelExtra.pl
Polska Izba Handlowa objęła patronatem medialnym to wydarzenie.
Partnerzy merytoryczni wydarzenia: Bricomarché, Centrum Monitorowania Rynku, Inquiry, Intermarché