Detal-Kocept: Funkcjonowanie w grupie Eurocash przełoży się na większe zyski dla franczyzobiorców
– W ubiegłym roku kontynuowaliśmy rozwój organiczny – podpisaliśmy umowy z kolejnymi właścicielami sklepów, niemal z każdej części Polski, podnosiliśmy jakość placówek. Koncentrowaliśmy się także na zacieśnianiu współpracy z naszymi partnerami, rozwijając program „Złoty Groszek” – mówi w rozmowie z portalem www.dlahandlu.pl Marcin Jeżyna, wiceprezes zarządu spółki Detal Koncept, organizatora sieci Groszek.
– Prowadziliśmy również intensywne działania marketingowe i promocyjne. Poprzez szereg konkursów, loterii i dedykowane programy budowaliśmy lojalność klientów do placówek pod szyldem Groszek. Prowadziliśmy ogólnopolskie kampanie reklamowe. Regularnie spotykaliśmy się z naszymi partnerami podczas konferencji operacyjnych, wspólnie pracując nad rozwiązaniami korzystnymi dla sklepów – mówi Marcin Jeżyna.
I dodaje, że miniony rok to także czas niepewności związanej z oczekiwaniem na ostateczne decyzje w sprawie