Transformacja cyfrowa i wdrożenie sprzedaży online to wyzwanie dla organizacji z wielu branż. 98 proc. firm poszukuje produktów dla swojego biznesu właśnie w internecie, a udostępnienie cyfrowych kanałów sprzedaży staje się wymogiem współczesnego rynku w relacjach biznesowych. Największe wyzwania dotyczące cyfrowej transformacji, jak też praktyczne rozwiązania i doświadczenia firm, które już ją wdrożyły będzie poświęcone premierowe Forum B2B COMMERCE TRANSFORMATION organizowane 24 września 2024 r. w Warszawie przez brave conferences.
Oczekiwania partnerów biznesowych w zakresie cyfrowej sprzedaży łączą się z przyzwyczajeniami dotyczącymi zakupów online w sektorze B2C, a sprzedaż tym kanałem klientom B2B nie dotyczy dziś wyłącznie sektora retail, ale również energetyki, budownictwa czy przemysłu ciężkiego. — Rozwój technologii i przede wszystkim rozwój rynku e-commerce B2C w Polsce powoduje, że firmy B2B stanęły przed wyzwaniem wdrożenia sprzedaży cyfrowej. Wdrożenie narzędzi cyfrowych wiąże się ze zmianą w całej organizacji: transformacją cyfrową, która obejmuje nie tylko sprzedaż ale zarządzanie produktem i jego ceną, dział handlowy, dostawy, systemy magazynowe. — podkreśla Katarzyna Klimkiewicz, Dyrektor Zarządzający brave conferences.
Premierowe Forum jest pierwszym w Polsce, które pozwoli porównać doświadczenia, wyciągnąć naukę z sukcesów i błędów poprzedników i przygotować się na zwiększenie sprzedaży, automatyzację procesów i obniżenie kosztów dzięki transformacji firmom na różnych etapie transformacji cyfrowej.
Program wydarzenia odpowiada na 8 największych wyzwań rynku B2B w tym zakresie:
1.ZMIANA MINDSETU W ORGANIZACJI – PRZEŁAMYWANIE BARIER OPERACYJNYCH ORAZ KOMPETENCYJNYCH
2. PRZYGOTOWANIE DO WDROŻENIA CYFROWEJ SPRZEDAŻY
3. UTRZYMANIE RELACJI I LOJALIZACJA KLIENTA B2B
4. BRAK KADRY & BRAK KOMPETENCJI W ORGANIZACJI
5. PLANOWANIE EKSPANSJI: MARKETPLACE I CROSS BORDER COMMERCE
6. DOPASOWANIE EKSPORTU DO NOWYCH ZACHOWAŃ ZAKUPOWYCH B2B
7. WYBÓR PLATFORMY I CZŁONKÓW ZESPOŁU ODPOWIEDZIALNYCH ZA WDROŻENIE
8. DOPASOWANIE UMIEJĘTNOŚCI HANDLOWCA DO PRACY Z PLATFORMĄ B2B
Jednodniowa formuła Forum pozwoli na skompensowanie najważniejszych wyzwań związanych z transformację cyfrową B2B i wypracowanie dla nich praktycznych rozwiązań.
Wśród pierwszych potwierdzonych Prelegentów reprezentanci m.in.: IKEA,KLIMAS, KOMFORT, MAKRO CASH AND CARRY POLSKA, MERXU, PGF, PGG, SELENA, SIG.
Lista prelegentów:
https://b2b-commerce.pl/prelegenci/
Propozycje programowe:
https://b2b-commerce.pl/program/
Bilety:
https://b2bcommerce2024.registration-form.online/
Korzystna oferta indywidualna oraz grupowa!
Masz pytania? Skontaktuj się z nami!
Anna Banaś
anna.banas@braveconferences.pl
tel. 787 092 566