Ta strona korzysta z plików cookie.

Marki Własne

alt
1 czerwca 2014

 

 

 

altCo z innowacją w marce własnej?>>>

alt

Wymagający konsument>>>

 

altWłasny pomysł na markę własną>>>

altMarka Własna nie tylko wyszła z ukrycia.>>>

altMarka Własna Krajowa Platforma Handlowa „Społem” Sp. z o.o.>>>

 

altCo z tą marką własną?>>>

altAudycja w Polskim Radiu dot. marek własnych>>>

alt

Raport: Jak postrzegamy marki własne>>>

altTargi i Konferencja Marek Własnych Private Label Middle Europe (Kielce,25-26 czerwca 2014)>>>

altMarki własne – wprowadzenie>>>

Polska Izba Handlu  we współpracy z firmą Cobalt Spark – nowym członkiem Izby uruchomiła zakładkę MARKI WŁASNE.

Znajdziecie tu państwo zbiór informacji dot. marek własnych.

Zachęcamy zarówno do jej śledzenia jak i do nadsyłania własnych informacji na temat rozwiązań w tym zakresie wprowadzanych Państwa Firmach oraz do nadsyłania opinii i uwag. Chcielibyśmy, aby miejsce to stało się aktywnym forum wymiany poglądów na temat znaczenia i rozwoju marek własnych.

Jak dotąd jest to pierwsza tego typu baza wiedzy na stronie organizacji działającej na rzecz handlu.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


altDorota Kałowska– ekspert ds. marki własnej Polskiej Izby Handlu, strateg i partner w Cobalt Spark.

Od 16 lat zajmuje się doradztwem Klientom w zakresie wdrażania i zarządzania marką (Cadbury Wedel, Agros Nova, McCain, Schulstad, Harper Hygienics, Grupa INCO, Danone, Grupa ZPR / Wydawnictwo Murator, Polpharma S.A.,  LLC Cotton Club etc.).

Od blisko 10 lat współpracuje również  z sieciami handlowymi w zakresie wdrażania marek własnych
i projektowania opakowań (Leader Price, Piotr i Paweł,  JMP/ Biedronka, Carrefour Polska,  Żabka Polska , Auchan, Real;- Makro, ROST XXI) .

Autorka wielu publikacji na temat zarządzania marką i efektywnego wykorzystania opakowań w budowaniu wartości marki. Aktywny trener prowadzący szkolenia zarówno dla brand managerów jak i osób zarządzających markami własnymi.