Ta strona korzysta z plików cookie.

Dane Polskiej Izby Handlu: sprzedaż październik 2016

17 października 2016

W październiku łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 2,9% niższa niż we wrześniu 2016 r. i o 2,6% wyższa niż w październiku 2015 r. 

Sklepy małoformatowe do 300 m2 obejmują: małe sklepy spożywcze do 40 m2, średnie sklepy spożywcze 41-100 m2, duże sklepy spożywcze 101-300 m2, specjalistyczne sklepy alkoholowe.

Dane uzyskane w oparciu o raport Centrum Monitorowania Rynku Sp. z o.o.

Centrum Monitorowania Rynku Sp. z o.o. jest niezależną agencją badawczą specjalizującą się w badaniach danych transakcyjnych, które pobiera on-line z reprezentatywnej, ogólnopolskiej próby sklepów spożywczych. Badane są trendy sprzedaży całości asortymentu sklepów, zarówno produktów paczkowanych, jak i zmiennowagowych.