Gama, Ωmega, Tornado i Golberg zostały uznane za Odkrycie Roku w dwunastej edycji ogólnopolskiego plebiscytu popularności „LAUR KLIENTA/KONSUMENTA 2016” i otrzymały możliwość posługiwania się logotypem Laur Klienta/Konsumenta – Odkrycie Roku 2016 (dożywotnio.)
16 września na łamach gazety „Rzeczypospolita” ukazała się reklama produktów MW Gama potwierdzająca uzyskanie znaku Laur Klienta/Konsumenta Odkrycie Roku – 2016.
Mamy nadzieję, iż otrzymany Laur wpłynie na zwiększenie sprzedaży produktów marki Gama poprzez potwierdzenie jakości naszych produktów dla klientów.
„Laur Klienta/Konsumenta” to największy program konsumencki w kraju. Zakrojony na skalę ogólnopolską sondaż, od 12 lat, przynosi producentom odpowiedź na jedno z podstawowych pytań: które produkty/usługi obecnie są liderami popularności w swojej grupie. Wyróżnienia przyznawane przez organizatora konkursu – są tak naprawdę nagrodą polskiego konsumenta. Ponieważ wyboru najwyżej cenionych produktów dokonują sami klienci. Laur Konsumenta jest potwierdzeniem dobrej opinii Polaków o produkcie czy usłudze, formą jego zbiorowej rekomendacji.