Polska Izba Handlu we współpracy z PTBRiO zaprasza do skorzystania z 10% zniżki na szkolenie:
Dokąd zmierza ten sklep, czyli co dalej z punktami sprzedaży i usług
Podczas szkolenia:
· najnowsze tendencjew projektowaniu punktów sprzedaży i usług
· wykorzystanie trendów konsumenckich w zarządzaniu punktem sprzedaży i usług
· największe błędy merchandisingui sposoby ich unikania
· jak zachęcić klienta do wejścia do Twojego sklepu/punktu usługowego i jak zadbać o jego komfort
· techniki skutecznego odróżniania się od konkurencji i budowania lojalności klienta
· tajniki marketingu sensorycznego
· planowanie badańwspierających zarządzanie punktami sprzedaży i usług
Wszystko to podczas dwudniowego spotkania, którego blisko połowę będą stanowiły ćwiczenia polegające m.in. na obserwacji punktów sprzedaży i sposobów obsługi klientów w centrum handlowym.
Program szkolenia dostępny tutaj.
Szkolenie Dokąd zmierza ten sklep, czyli co dalej z punktami sprzedaży i usług odbędzie się w dniach17 i 18.09.2015 r. w siedzibie PTBRiO przy ul. Szarotki 11 w Warszawie. Trenerem prowadzącym jest Arkadiusz Wódkowski, inicjator konferencji Standardy Jakości Obsługi Klienta (2012), Jakość-Satysfakcja-Lojalność (2013) i Podróż przez Doświadczenia (2014), które zgromadziły ponad 200 uczestników i były jednymi z najważniejszych w Polsce profesjonalnych wydarzeń kompleksowo poruszających tematykę zarządzania doświadczeniami konsumentów w sklepach i punktach obsługi klienta.
Więcej informacji o szkoleniu i działalności PTBRiO na www.ptbrio.pl.
Dla wszystkich członków Polskiej Izby Handlu przygotowaliśmy 10% zniżki na to szkolenie.
Wystarczy w polu uwagi formularza zgłoszeniowego wpisać: „zniżka dla PIH”.
Zgłoszeniatutaj
Serdecznie zapraszamy!