Ta strona korzysta z plików cookie.

Odwiedź stanowisko Polskiej Izby Handlu na Retail Show 2014

alt
4 listopada 2014

Zaproszenie na konferencję Retail Congress 2014, która odbędzie się 19.11.2014 od godz.10.00

Centrum EXPO XXI w Warszawie

alt

Dla członków Polskiej Izby Handlu rabat 20% od ceny nominalnej wejściówki (390 zł) na hasło

Polska Izba Handlu.

 

Konferencja odbędzie się podczas Targów Retail Show 19-20.11.2014

(na Targi wstęp bezpłatny)

www.retailshow.pl

Zaproszenie tutaj

Odwiedź stanowisko Polskiej Izby Handlu B03

Jest to okazja do bliższego zapoznania się z naszą działalnością.

alt

 

 

Konferencja Retail Congress 2014 będzie najważniejszym wydarzeniem towarzyszącym V Międzynarodowym Targom Wyposażenia, Technologii i Usług dla Handlu RetailShow. Odbędzie się ona podczas pierwszego dnia targów, tj. 19 listopada br. i jest skierowana  do zarządów sieci handlowych i właścicieli sklepów.

 

Pierwszego dnia Targów RetailShow, organizowanych przez ECP Polska, odbędzie się całodniowa konferencja Retail Congress 2014, podczas której specjaliści z Polski i zagranicy zaprezentują trendy w projektowaniu sklepów różnego formatu, opowiedzą o sposobach kreowania pozytywnego doświadczenia zakupowego klienta oraz omówią nowy model sprzedaży wielokanałowej. Konferencja podzielona będzie na trzy sesje tematyczne: „Shop Concept”, „Shopping Experience” oraz „Omnichannel Retailing”. 

 

Sklep podąża za marką

Pierwsza sesja konferencji „Shop Concept” będzie poświęcona projektowaniu przestrzeni komercyjnej. Znani architekci i designerzy opowiedzą o kreacji miejsc, które podnoszą wartość marki, odzwierciedlają jej filozofię i pozwalają klientowi poczuć jej charakter. Zdaniem Darka Gocławskiego, architekta z pracowni A+D Retail Store Design, który poprowadzi jeden z wykładów, dobry projekt współgra ze strategią marki i planami rozwoju firmy, a także z działaniami marketingowymi i PR. Architekt podkreśla, że przy projektowaniu najważniejszy jest klient, jego potrzeby, zachowania, a także możliwości marki czy miejsca. – Sklep, poza towarem, ma oferować przeżycie, przyjemność i kontakt z marką – podsumowuje Darek Gocławski.

 

Zrozumieć klienta

Prelekcje drugiego bloku tematycznego „Shopping Experience” będą dotyczyć obszarów, które kształtują odczucia klienta wobec marki. W koncepcji tej znaczenie mają m.in. takie elementy jak: atrakcyjna przestrzeń handlowa, łatwość dojazdu, czas oczekiwania w kolejce czy kontakt ze sprzedawcą. W trakcie sesji słuchacze dowiedzą się jak skutecznie kreować pozytywne doświadczenia klientów, aby byli wobec sklepu czy marki lojalni, a w konsekwencji sprzedaż plasowała się na oczekiwanym poziomie.

 

Wielokanałowa sprzedaż

Trzecia sesja konferencji zatytułowana „Omnichannel Retailing” dotyczyć będzie wielokanałowej sprzedaży i marketingu. Ten coraz powszechniejszy model sprzedaży, w którym zaciera się granica pomiędzy zakupami offline i online, wymaga od sprzedawcy dużej elastyczności. Prelegenci omówią wybrane aspekty tego modelu oraz wiążące się z nim wyzwania. Po zakończeniu merytorycznych sesji przewidziany jest panel dyskusyjny.  

 

Informacje praktyczne

Retail Congress 2014 odbędzie się 19 listopada br. w godzinach 10:00 – 16:00 w sali konferencyjnej C1 na I piętrze w Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie. Koszt uczestnictwa w Retail Congress 2014 wynosi 390 zł. Konferencja, której organizatorem jest firma ECP Polska, stanowi część programu wydarzeń towarzyszących V Międzynarodowych Targów Wyposażenia, Technologii i Usług dla Handlu RetailShow 2014. 

 

Więcej informacji: http://www.retailshow.pl/pl/rejestracja-2

_______

ECP Polskato organizator Międzynarodowych Targów Wyposażenia, Technologii i Usług dla Handlu Targów RetailShow, największego wydarzenia branży handlowej w Europie Środkowo-Wschodniej. To także wydawca The Perfect Store Magazine (TPSM) specjalistycznego magazynu poświęconego aktualnym trendom i innowacjom w wyposażeniu, technologiach, logistyce, zagadnieniach sprzętowych i rozwiązaniach stosowanych przez sieci food i non-food oraz centra handlowe. 

***

Kontakt dla mediów:

 

Agnieszka Kuźma-Filipek, Lawenda Public Relations, tel. + 48 601 99 10 89

agnieszka@lawendapr.com

 

Wojciech Smoktunowicz, ECP Polska, tel. + 48 22 865 04 42

wsmoktunowicz@ecppolska.pl

 

alt