Logo Polskiej Izby Handlu

Polska Izba Handlu

Zachowanie różnorodności handlu i usług na rynku wewnętrznym

intermarche_tabela.pngEurocash.jpgCheckpoint-Primary-Logo-Navy.pngmaxku.jpgBrainPoint-logo-kolor.pngLOGO_STRATEGY_WISE_Master_4.12.2019.jpgSTOCKLogo_Poland_FullColour.pngeuro-sklep-d.pngblysk.jpglewiatan_new.jpgalpan.gifspoem-wss-srdmiescie.jpggroszek.jpgLeroyMerlin.jpgfrisco.jpgarsenal.pngkontigo.pngalmares.jpgMyShop_jpg.jpgFlexee-Orangered-RGB.jpglogo_gama_logo_wersja_podstawowa_z_haslem.pngTK_logo_2016mini.jpgpsd.jpgabc-logo.pngmkwiech.jpgODIDO.pngMASPEX_RGB_m.jpgKoliber.jpgRYDZ.jpglogo-zabka-01.jpgkzr-ss-spoem.jpgabc-d.pngbig_ben.jpgfaktoriawin.jpgmaxel.jpgdelikatesy.jpgbrico_kopia.jpg

Jak wynika z danych PIH i CMR Panel,w styczniu 2022 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 4,7% wyższa, natomiast liczba transakcji wzrosła o prawie 2% w porównaniu ze styczniem 2021 r., kiedy obowiązywały obostrzenia zawiązane z drugą falą pandemii.

Dynamika sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 w styczniu 2022 r.: -14,4% mdm , +4,7% rdr

Edycja 1. zostanie uruchomiona w semestrze letnim roku akademickiego 2021/2022, pierwsze zajęcia rozpoczną się w marcu 2022 r.

  • Pierwsze i jedyne w Polsce studia o franczyzie
  • Unikatowy program o standardzie międzynarodowym
  • Dynamiczna formuła na bieżąco wzbogacana o nowości, dane analityczne, trendy rynkowe
  • Praktyczne warsztaty i analiza studiów przypadku
  • Networking i wymiana doświadczeń
  • Sprawdzona kadra doświadczonych wykładowców
  • Materiały edukacyjne do zajęć wraz z dodatkową literaturą
  • Tytuł absolwenta SGH – najlepszej i uczelni ekonomicznej w Polsce (odpis dyplomu w języku angielskim)
  • Dofinansowanie z Bazy Usług Rozwojowych

Więcej informacji: https://ssl-oferta.sgh.waw.pl/pl/studiapodyplomowe/zarzadzanie-franczyza/Strony/default.aspx

SGH

Jak wynika z danych PIH i CMR Panel,w grudniu 2021 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych była o 7,8% wyższa, natomiast liczba transakcji wzrosła o ponad 3% w porównaniu z grudniem 2020 r.

Dynamika sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 w grudniu 2021 r.: +9,5% mdm , +7,9% rdr

11 stycznia br. senacka Komisja Praw Człowieka, Praworządności i Petycji rozpatrzy petycję Polskiej Izby Handlu ws. zwolnienia z VAT-u darowizn produktów przemysłowych. W maju 2021 wysłaliśmy do Senatu RP petycję w tej sprawie, pod którą podpisało się około 40 organizacji charytatywnych, ekologicznych oraz biznesowych, m.in. Polska Akcja Humanitarna, Fundacja Anny Dymnej „Mimo Wszystko”, Polski Czerwony Krzyż, Fundacja Kupuj Odpowiedzialnie, Fundacja Ekopotencjał – Przestrzeń Możliwości, Krajowa Izba Gospodarcza, Federacja Przedsiębiorców Polskich. http://www.pih.org.pl/images/dokumenty/petycja_vat_od_darowizn.pdf

Jak wynika z danych PIH i CMR Panel,w listopadzie 2021 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 4,9% wyższa niż przed rokiem, a liczba transakcji wzrosła w tym czasie o 4,8%.

Dynamika sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 w październiku 2021 r.: -8,9% mdm , +4,9% rdr

Z przyjemnością informujemy, że do grona członków Polskiej Izby Handlu dołączyła firma doradcza Strategy Wise specjalizująca się w komunikacji strategicznej, doradztwie regulacyjnym oraz public affairs, od wielu lat współpracująca z sektorem handlu detalicznego.

LOGO STRATEGY WISE Master 4.12.2019

Sprzedaż w sklepach małoformatowych w październiku 2021 r.

Jak wynika z danych PIH i CMR Panel,w październiku 2021 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 3,1% wyższa niż przed rokiem, a liczba transakcji wzrosła w tym czasie o 1,6%.

Dynamika sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 w październiku 2021 r.: +3,2% mdm , 3,1% rdr %

Treść tutaj

Znajdź nas na Twitterze

logo franczyza kodeks

www.cross-border.pl

WorldFood Poland 2024

16-18 kwietnia 2024 r.

Warszawa

jesteśmy partnerem instytucjonalnym wydarzenia

WorldFood 2024

Kampania Ministerstwa Finansów

Poradnik Podatnika grafika

Kampania Ministerstwa Rolnictwa: Produkt Polski

Produkt Polski logo

Kampania Ministerstwa Finansów: Bezpieczna transakcja

Bezpieczeństwo – kupuję to!

kupujebezpiecznie pion 2

 

bryt napis