Logo Polskiej Izby Handlu

Polska Izba Handlu

Zachowanie różnorodności handlu i usług na rynku wewnętrznym

maxku.jpgspoem-wss-srdmiescie.jpgkzr-ss-spoem.jpgfaktoriawin.jpgsolt_logo_male.jpgredlink.pngbartnik.jpgdelikatesy.jpgTK_logo_2016.jpggroszek_zolte.jpginmedio.jpgKoliber.jpg_Arsenal_PL_logo_male.jpgrabat.jpgpsd.jpgabc.jpgPODWOJNE_PALUSZKI.jpgnomax.jpgfrisco.jpgmkwiech.jpgcomexmn.jpgdak1.jpgEurocash.jpgNovitus.pngjabluszko.jpgalpan.gifLeroyMerlin.jpgGama.jpgkontigo.pnglewiatan_new.jpgbrico_kopia.jpgintermarche_tabela.pngalmares.jpgKolporter.pngdesignum.jpg_Arsenal_EU_logo_male.jpgblysk.jpgsezam.jpgRYDZ.jpgmaxel.jpg

Na temat opłat w łańcuchu dostaw wywiązała się nieformalna polemika między Ministrem Sawickim, a przedstawicielami środowiska handlu (POHiD).

Stanowisko Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi ws. Dyrektywy Tytoniowej 2001/37/WE z dnia 22-02-2012

Magazyn EKG w radiu TOK FM

"Internauci! Oprotestujmy banki - mniejsze opłaty za karty płatnicze"

Magazyn EKG w radiu TOK FM

Stanowisko Polskiej Izby Handlu dotyczące orzeczenia Sądu Okręgowego w Kielcach w sprawie: firma Strunobet-Migacz – gmina Włoszczowa.

Stanowisko Polskiej Izby Handlu

Stanowisko Komitetu Handlu przy Krajowej Izbie Gospodarczejws. projektu obniżenia opłat interchange

Komitet_Handlu_stanowisko_ws_intechange_20-02-2012Komitet Handlu przy Krajowej Izbie Gospodarczej - podstawowa reprezentacja środowiska handluw Polsce, spotkał się w dniu 13 lutego br. z przedstawicielami Departamentu Systemu Płatniczego NarodowegoBanku Polskiego.

Podczas spotkania omówiono dotychczasowy przebieg prac Zespołu Roboczego ds. Opłaty Interchangeprzy Radzie ds. Systemu Płatniczego, organie opiniodawczo-doradczym przy Zarządzie Narodowego BankuPolskiego. W trakcie posiedzenia członkowie Komitetu Handlu (PIH, POHiD, PFPŻ, IBRKK, ZRP) wysłuchaliprezentacji ekspertów NBP na temat problematyki opłaty interchange na rynku bezgotówkowych płatnościkartowych w Polsce.

Pełna treść stanowiska - kliknij obraz.

Rabat-Detal rozwija się, zachowując lokalny charakter oferty

Liczba pozyskanych placówek z szyldem Rabat Detal rośnie z roku na rok. - Największe wzrosty w numeryce odnotowaliśmy w roku 2008 i 2009, co wskazywałoby na to, że sklepy niezrzeszone chętniej przyłączały się do współpracy na zasadach franczyzy. Jak wiadomo działamy w oparciu o rynek tradycyjny i tym samym zachowujemy lokalny charakter naszej oferty - mówi Waldemar Wagan, dyrektor generalny Rabat Detal.

- W naszych sklepach można znaleźć produkty regionalne, czego nie oferują sieci zarządzane centralnie. Placówki Rabat Detal proponują zarówno
Detal-Kocept: Funkcjonowanie w grupie Eurocash przełoży się na większe zyski dla franczyzobiorców
 
 

Marcin Jeżyna, wiceprezes zarządu spółki Detal Koncept

- W ubiegłym roku kontynuowaliśmy rozwój organiczny - podpisaliśmy umowy z kolejnymi właścicielami sklepów, niemal z każdej części Polski, podnosiliśmy jakość placówek. Koncentrowaliśmy się także na zacieśnianiu współpracy z naszymi partnerami, rozwijając program "Złoty Groszek" - mówi w rozmowie z portalem www.dlahandlu.pl Marcin Jeżyna, wiceprezes zarządu spółki Detal Koncept, organizatora sieci Groszek.
 
- Prowadziliśmy również intensywne działania marketingowe i promocyjne. Poprzez szereg konkursów, loterii i dedykowane programy budowaliśmy lojalność klientów do placówek pod szyldem Groszek. Prowadziliśmy ogólnopolskie kampanie reklamowe. Regularnie spotykaliśmy się z naszymi partnerami podczas konferencji operacyjnych, wspólnie pracując nad rozwiązaniami korzystnymi dla sklepów - mówi Marcin Jeżyna.

I dodaje, że miniony rok to także czas niepewności związanej z oczekiwaniem na ostateczne decyzje w sprawie

Znajdź nas na Twitterze
Biuletyn Polskiej Izby Handlu
Nr 57 (7/2018)

bryt napis

Cykl konferencji Ministerstwa Finansów dla przedsiębiorców

MPP Bezpieczna Transakcja

Targi TransLogistica Poland

Warszawa

6-8 listopada 2018

tp2018 400x300 pl