Logo Polskiej Izby Handlu

Polska Izba Handlu

Zachowanie różnorodności handlu i usług na rynku wewnętrznym

logo_gama_logo_wersja_podstawowa_z_haslem.pngBrainPoint-logo-kolor.pngalmares.jpgShell_Pecten-CMYK.jpgabc-logo.pngLeroyMerlin.jpgmkwiech.jpgblysk.jpgMyShop_jpg.jpgMASPEX_RGB_m.jpgbig_ben.jpgODIDO.pngFlexee-Orangered-RGB.jpgkontigo.pngkzr-ss-spoem.jpglogo-zabka-01.jpgLOGO_STRATEGY_WISE_Master_4.12.2019.jpglewiatan_new.jpgpsd.jpgfaktoriawin.jpgmaxel.jpgalpan.gifdelikatesy.jpgeuro-sklep-d.pngfrisco.jpgRYDZ.jpggroszek.jpgShell_logo.svg.pngEurocash.jpgCheckpoint-Primary-Logo-Navy.pngspoem-wss-srdmiescie.jpgSTOCKLogo_Poland_FullColour.pngintermarche_tabela.pngKoliber.jpgTK_logo_2016mini.jpgabc-d.pngarsenal.pngbrico_kopia.jpgmaxku.jpg

Business Networking Congress to największa konferencja networkingowa w Polsce. Profesjonalne dwudniowe spotkanie biznesowe rozpocznie się 15 maja w sopockim hotelu Sheraton. Oprócz możliwości nawiązania kontaktów biznesowych, będzie to okazja na zaprezentowanie własnej marki.

Tym, co odróżnia Business Networking Congress od innych konferencji, jest wprowadzenie nowatorskich elementów, do których należy m.in. rotating diner, czyli obiad, podczas którego goście zamieniają się stolikami. To najlepsza okazja, by w prosty sposób poznać więcej nowych osób. Ponadto do dyspozycji każdego z uczestników będą asystenci, pomagający w nawiązywaniu kontaktów i udzielający niezbędnych informacji, a tydzień przed konferencją każdy z uczestników otrzyma katalog gości. Podczas konferencji wystąpią eksperci reprezentujący różne branże.

alt

www.BNCPolska.pl

Hotel Sheraton Sopot, 15 – 16 maja 2014

altPolska Izba Handlu w przeddzień wyborów do Europarlamentu zwróciła się do kandydatów z prośbą o przedstawienie stanowiska w wybranych kwestiach dotyczących gospodarki – ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień związanych z szeroko rozumianą branżą handlu i usług.

- Pytaliśmy o zagadnienia dotyczące bieżących procesów mających wpływ na sektor handlu detalicznego i usług oraz o trendy mogące kształtować tę część gospodarki.  Chcemy poznać priorytety kandydatów do Europarlamentu, zwróciliśmy uwagę na interesujące nas kwestie w kontekście europejskim, które będą miały wpływ na gospodarkę naszego kraju – komentuje Waldemar Nowakowski Prezes Polskiej Izby Handlu.

Dla branży handlu ważne jest jakie decyzje będą zapadać w najbliższej kadencji Europarlamentu.

stanowisko prasowe 24-04-2014

altTargi Kielce mają przyjemność zaprosić Państwa do udziału w Targach Producentów Marek Własnych, które odbędą się w Kielcach w dniach 25-26 czerwca 2014 r. Jako doświadczeni organizatorzy oferujemy Państwu profesjonalną kampanię promocyjno-reklamową oraz bogatą oprawę targów. Jesteśmy przekonani, że przy stworzonych przez nas warunkach udział Państwa Firmy w Targach Producentów Marek Własnych zaowocuje sukcesami handlowymi o sprawi, że na stałe wpiszemy się w Państwa kalendarz targowy.

 

 

Oferta specjalna dla Członków PIH tutaj

Formularz zgłoszeniowy tutaj

Partnerzy Targów:

•         Polska Izba Handlu

•       Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji

 •        Polska Federacja Producentów Żywności

Dlaczego Targi Marek Własnych w Kielcach?

•         Targi dla działających pod własną  marką producentów i odbiorców hurtowych z całej Europy

•         Dostęp do największych i najważniejszych sieci handlowych

•         Doskonałe miejsce spotkań B2B umożliwiających nawiązanie nowych relacji handlowych i biznesowych

•         Miejsce zapoznania się z nowymi produktami oraz z innowacyjnymi rozwiązaniami  na rynku

•         2 dni dedykowane profesjonalistom z branży marek własnych

•         Jedyna w Polsce konferencja poświęcona markom własnym

•         Międzynarodowa platforma biznesowa dla przemysłu marek własnych (dla produktów food oraz non-food)

•         Prezentacja najnowszej, innowacyjnej gamy produktów

•         Stworzenie szansy do budowania sieci kontaktów

•         Interakcja pomiędzy wytwórcami i odbiorcami

•         Rynkowe premiery produktów

Warto być wystawcą Targów Producentów Marek Własnych

•         Wystawcy mogą poszerzyć sieci marketingowe/handlowe i tym samym wykorzystać nadwyżkę produkcyjną

•         Uczestnicy mają szansę premierowo przedstawić całą gamę produktów i otrzymać informację zwrotną do obecnych na targach gości

•         Wystawcy spotkają nowych partnerów handlowych i staną przed szansą nawiązania długoterminowej współpracy

•         Uczestnicy mogą pobudzić świadomość poszczególnych marek na rynku europejskim

Profil Wystawcy - Producenci z następujących branż:

•         Produkty spożywcze i napoje

•         Produkty kosmetyczne i pielęgnacyjne

•         Środki czystości i chemia gospodarcza

•         Artykuły higieniczne

•         Produkty naturalne i organiczne

•         Artykuły gospodarstwa domowego

•         Narzędzia i artykuły „zrób to Sam”

•         Produkty odzieżowe i obuwnicze

•         Produkty papiernicze i biurowe

•         Tworzywa sztuczne

•         Opakowania i wzornictwo

•         Artykuły reklamowe i usługi związane z projektowaniem marek

•         Produkty dla zwierząt domowych

•         Produkty i akcesoria dla dzieci

•         Inne z kategorii produktów niespożywczych ( Non-Food Section)

Info dla Wystawców

•         Karty wjazdu na teren TK dla wystawców (zgodnie z regulaminem TK)

•         Karty Wystawcy (zgodnie z regulaminem TK)

•         Bezpłatne WiFi dla wystawców

•         Wynajem sal konferencyjnych  - do dyspozycji najnowocześniejsze w Polsce Centrum konferencyjne

•         Pomoc w rezerwacji hotelu

•         Specjalna przestrzeń prezentacyjna (Sektor FOOD I NON FOOD)

•         Spotkania matchmakingowe

•         Gwarancja ceny przez 3 edycje

•         Tytuł  - Firmy Założyciela

Profil Zwiedzającego

•         Międzynarodowe sieci handlowe

•         Hipermarkety

•         Supermarkety

•         Centra handlowe

•         Sklepy detaliczne, hurtownie i dystrybutorzy

•         Sieci sklepów spożywczych

•         Importerzy i Eksporterzy

•         Sieci hoteli i restauracji

•         Firmy cateringowe

•         Linie lotnicze

•         Producenci

•         Właściciele marek własnych

•         Sieci fast food’ów

•         Instytucje i organizacje państwowe

Komunikacja ze Zwiedzającymi

•         Kontakt bezpośredni – telemarketing z zaproszeniem na Targi poprzez Call Center Targów

•         Wysyłka pocztowa informacji o targach

•         Wielokrotny newsletter e-mail na bazę zarejestrowanych zwiedzających

•         Program VIP dla wyselekcjonowanych wspólnie z wystawcami Klientów Kluczowych (Karta VIP: wstęp na targi, karta wjazdowa, zaproszenie do korzystania ze strefy VIP) Pomoc z rezerwacji hotelu poprzez dział HORECA Targów Kielce.

•         Współpraca z organizacjami zrzeszającymi dystrybutorów tak w Polsce (Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji, Polska Izba Handlu) jak i w krajach ościennych.

Zwiedzanie Targów

•         Bezpłatny wstęp na podstawie zaproszenia do wystawcy lub karty VIP

•         Możliwość kupna biletu wstępu wraz z wjazdem na teren TK dla zwiedzających online lub na miejscu

•         Dostęp do strefy VIP z gwarantowanym poczęstunkiem (dla posiadaczy kart VIP)

•         Bezpłatny katalog wystawców

•         Mobilna aplikacja z katalogiem i mapą targów na urządzenia mobilne

•         Bezpłatny dostęp do WiFi dla zwiedzających

Jeśli są Państwo zainteresowani zaprezentowaniem swojej oferty na Targach Producentów Marek Własnych w Kielcach, prosimy o kontakt z nami. W przypadku dodatkowych pytań, chętnie udzielimy na nie odpowiedzi.

Robert T. Frąk

Tel. 413651212,

Fax 413651284,

E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

www.markiwlasne.pl

 

alt

 

Radosnych Świąt Wielkanocnych,

wiosennej aury

oraz spokojnych chwil wytchnienia

życzy

Waldemar Nowakowski

Prezes Polskiej Izby Handlu

 

altDyrektywa dot. delegowania pracowników została dzisiaj przyjęta w kształcie korzystnym dla polskich przedsiębiorców.

- Podstawą zjednoczonej Europy jest swoboda przepływu dóbr i usług -dzisiaj miało miejsce głosowanie dot. dyrektywy od delegowaniu pracowników. Działania Polskiej Izby Handlu okazały się skuteczne, dyrektywa została przyjęta w korzystnym dla Polski kształcie wraz z poprawkami, które zgłaszaliśmy. Jest to sukces  – mówi Waldemar Nowakowski Prezes Polskiej Izby Handlu.

Według szacunków Komisji Europejskiej rocznie ma miejsce ponad 1 mln delegowań w UE, z czego 230 tys. to pracownicy wysyłani z Polski. Przedstawiciele Rządu Polskiego doskonale rozumieli znaczenie tej dyrektywy dla naszego kraju. Polska Izba Handlu skierowała pismo do Premiera i Ministra Pracy z podziękowaniem za zaangażowanie polskiego rządu podczas prac związanych z dyrektywą wdrożeniową w sprawie egzekwowania dyrektywy 96/71 WE.

Polska Izba Handlu wraz z innymi organizacjami, m.in. Inicjatywą Mobilności Pracy pracowała nad osiągnięciem tego celu już od 2012 roku.  

 

stanowisko prasowe 16-04-2014

altWedług danych Polskiej Izby Handlu sprzedaż detaliczna w marcu 2014 roku w stosunku do marca 2013 spadła o 15 %, natomiast w stosunku do lutego 2014 wzrosła o 4,5 %.

– Tak duży spadek rok do roku to wynik innego układu świąt, w 2013 roku zakupy świąteczne dokonywane były w marcu. Jednak nasi członkowie wśród przyczyn niestety wymieniali także zamykanie sklepów. Wzrost sprzedaży w porównaniu do poprzedniego miesiąca wynika po prostu z mniejszej liczby dni w lutym -  komentuje Joanna Chilicka z Polskiej Izby Handlu.

Prognoza opiera się na sondażu przeprowadzonym wśród właścicieli handlowych sieci detalicznych FMCG małego i średniego formatu należących do PIH (z wyłączeniem dyskontów i hipermarketów), stanowiących łącznie ok. 20 proc. rynku.

altKadra zarządzająca oraz sprzedawczynie wzięli udział w dwudniowych szkoleniach 8-9 kwietnia wdrażających założenia Projektu Kobiety 50+ Talenty Wiedzy.

Pracownicy HR poznali zasady oceny pracowniczej, w tym oceny potencjału psychologicznego.  Sprzedawczynie dowiedziały się jak przekazywać doświadczenie i wiedzę, jak skutecznie komunikować się w zespole, dodatkowo szkolenie dotyczyło sposobów sprzedaży.

Według adresatek projektu szkolenia odpowiadały ich potrzebom,  same wcześniej intuicyjnie stosowały pewne techniki sprzedażowe, jednak w sposób nieuporządkowany, teraz świadomie będą mogły je wykorzystywać, by budować relację z klientami. Wskazywały także, że instrukcje dot. pracy w zespole na pewno się przydadzą, ponieważ ważne jest budowanie więzi, także z tymi najmłodszymi współpracownikami. Zdaje się, że technika wzmacniania samooceny przynosi rezultaty, ponieważ panie biorące udział w projekcie  zaczynają dostrzegać swój potencjał – komentuje Joanna Chilicka sp. ds. upowszechniania Projektu Kobiety 50+ Talenty Wiedzy.

 

Więcej informacji o projekcie www.50plus.pih.org.pl

alt

Zapraszamy do lektury nowego numeru Biuletynu Polskiej Izby Handlu
Nr 13 (04/2014)

kliknij tutaj

 

 

Znajdź nas na Twitterze

logo franczyza kodeks

www.cross-border.pl

WorldFood Poland 2024

16-18 kwietnia 2024 r.

Warszawa

jesteśmy partnerem instytucjonalnym wydarzenia

WorldFood 2024

Kampania Ministerstwa Finansów

Poradnik Podatnika grafika

Kampania Ministerstwa Rolnictwa: Produkt Polski

Produkt Polski logo

Kampania Ministerstwa Finansów: Bezpieczna transakcja

Bezpieczeństwo – kupuję to!

kupujebezpiecznie pion 2

 

bryt napis