Logo Polskiej Izby Handlu

Polska Izba Handlu

Zachowanie różnorodności handlu i usług na rynku wewnętrznym

psd.jpgabc.jpgKoliber.jpgpoland_workforce.pnginmedio.jpgfaktoriawin.jpgdelikatesy.jpgkzr-ss-spoem.jpgsezam.jpg_Arsenal_EU_logo_male.jpgblysk.jpgcomexmn.jpggroszek_zolte.jpgalmares.jpgredlink.pngbrand_distribution.jpgTK_logo_2016.jpgdak1.jpg1Minute.jpgdesignum.jpgjabluszko.jpg_Arsenal_PL_logo_male.jpgbadplold.jpgfrisco.jpgmkwiech.jpgkontigo.pngTK_logo_2016mini.jpgmaxel.jpgbricomarche.pngbartnik.jpgKolporter.pnglewiatan_new.jpgrabat.jpgmarketing_prewencyjny.jpgSpar.jpgpolski_tyton.jpgDick.jpgmaxku.jpgspoem-wss-srdmiescie.jpgPODWOJNE_PALUSZKI.jpgEurocash.jpgintermarche_tabela.pngalpan.gifsolt_logo_male.jpgLeroyMerlin.jpgRYDZ.jpgnomax.jpgGama.jpgNovitus.png

Zapraszamy do lektury nowego numeru Biuletynu Polskiej Izby Handlu
Nr 47 (05/2017)

kliknij tutaj

PIH logo n mini

Jak pokazują dane CMR, w kwietniu 2017 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 wyniosła niemal tyle samo co w marcu br. W ujęciu rdr odnotowano spadek o 5,7%. Z danych CMR wynika, że w kwietniu 2017 r. klienci wydawali na zakupy w sklepach małoformatowych do 300 m2 średnio 13,66 zł, czyli o 6,2% więcej niż w marcu br. i aż o 14,6% więcej niż przed rokiem 

Druga część rankingu „Równi w Biznesie” Polskiej Izby Handlu

 

Polska Izba Handlu już po raz drugi wyróżnia producentów, którzy dbają o partnerskie relacje biznesowe w handlu detalicznym. W kategorii „Piwo” rankingu „Równi w Biznesie” bezkonkurencyjni okazali się producenci krajowych marek, ale na podium znalazł się również globalny koncern. 

Ustalenie pochodzenia towarów w celu zastosowania korzyści z umowy CETA

CETA, czyli Kompleksowa Umowa Gospodarczo-Handlowa pomiędzy Unią Europejską a Kanadą, nie zaczęła jeszcze w pełni obowiązywać. Umowa została na razie zatwierdzona przez Parlament Europejski i tymczasowo wejdzie w życie dopiero po jej zatwierdzeniu przez Parlament Kanadyjski. Zdaniem ekspertów może to nastąpić już w te wakacje.

 

 

Przekaż 1% podatku,

by wesprzeć działania na rzecz rozwoju polskiego handlu.

Zachęcamy do przekazywania 1% podatku na Fundację Polskiego Handlu.

FPH wspiera polski handel tradycyjny w drodze do nowoczesnej gospodarki.

KRS: 0000338741

Od 2009 roku misją fundacji jest wspieranie polskiego handlu tradycyjnego w drodze do nowoczesnej gospodarki przy zachowaniu jego tożsamości i wyjątkowej roli społecznej.

Fundacja zaangażowana jest wspieranie małych formatów handlu, prowadzii kampanie charytatywne - zadania te będzie kontynuować w partnerstwie z Polską Izbą Handlu.

Przekazując 1% podatku na FPH wspieraszhandel tradycyjny w Polsce!

 

alt

 

 

Jak pokazują dane CMR, w marcu 2017 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była aż o 16,6% wyższa niż w lutym 2017 r., ale wzrost ten wynikał w dużej mierze z większej liczby dni (marzec był o 3 dni dłuższy niż w lutym). W ujęciu rdr odnotowano wzrost całkowitej wartości sprzedaży o 6,6%. Z danych CMR wynika, że w marcu 2017 r. klienci wydawali na zakupy w sklepach małoformatowych do 300 m2 średnio 12,89 zł, o 2,4% więcej niż przed rokiem – podała Joanna Chilicka z Polskiej Izby Handlu.

Znajdź nas na Twitterze
Biuletyn Polskiej Izby Handlu
Nr 48 (6/2017)

Fresh Market

21 września 2017

Ożarów Mazowiecki

Kongres AUE

26 września 2017

Katowice

PL Show 2017

7 - 8 grudnia 2017

Lublin