Logo Polskiej Izby Handlu

Polska Izba Handlu

Zachowanie różnorodności handlu i usług na rynku wewnętrznym

TK_logo_2016mini.jpgbrico_kopia.jpgShell_logo.svg.pngkzr-ss-spoem.jpgblysk.jpgmkwiech.jpgmaxku.jpgMASPEX_RGB_m.jpgMyShop_jpg.jpgCheckpoint-Primary-Logo-Navy.pnggroszek.jpgRYDZ.jpgInventage.pngEurocash.jpgBrainPoint-logo-kolor.pngalmares.jpgLOGO_STRATEGY_WISE_Master_4.12.2019.jpgbig_ben.jpgSTOCKLogo_Poland_FullColour.pngarsenal.pngfrisco.jpgeuro-sklep-d.pngmaxel.jpglewiatan_new.jpgKoliber.jpglogo-zabka-01.jpgabc-logo.pngalpan.gifintermarche_tabela.pngpsd.jpgdelikatesy.jpgShell_Pecten-CMYK.jpgLeroyMerlin.jpglogo_gama_logo_wersja_podstawowa_z_haslem.pngFlexee-Orangered-RGB.jpgabc-d.pngfaktoriawin.jpgspoem-wss-srdmiescie.jpgkontigo.pngODIDO.png

Już 23 października 2023 r. w hotelu Sofitel Warsaw Victoria odbędzie się 5. edycja RetailTec Congress. Liderzy branży retail spotkają się, aby wyznaczyć kluczowe kierunki rozwoju polskiego sektora handlu, przeanalizować aktualne trendy oraz dokonać przeglądu najnowszych technologii dedykowanych branży.

 

Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w sierpniu 2023 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o prawie 4% wyższa niż przed rokiem, chociaż liczba transakcji spadła o 7%.

O tym, jak dbać o zdrowie i naturalne piękno dowiedzą się odwiedzający konwent Hair & Skin już 1 października w Centrum Kongresowym Targów Kielce. Będzie można między innymi otrzymać darmowe porady żywieniowe, wskazówki biznesowe od trenerki branży beauty, porady dermatologiczne czy prawne. Częścią wydarzenia będzie konferencja dla kobiet „Cztery pory kobiecości” zakończona pokazem mody. Nie zabraknie również widowiskowych pokazów fryzjerskich i ciekawych metamorfoz.

Już 19 października rozpocznie się 8. Forum Inteligentnego Rozwoju Uniejów 2023, nad którym sprawujemy patronat honorowy. Tegoroczna edycja wydarzenia odbędzie się pod hasłem „Współpraca na rzecz rozwoju – w obliczu wyzwań jutra”.

Prelegenci poruszą między innymi tematy związane z globalnymi trendami w sektorze rolno-spożywczym, urbanizacji procesów logistycznych czy unikatowych rozwiązań powiązanych między innymi z przemysłem 4.0.

Szanowni Państwo,

Grupa Eurocash oraz Akademia Umiejętności Eurocash zapraszają Przedsiębiorców zrzeszonych w sieciach franczyzowych i partnerskich Grupy Eurocash do udziału w VII Kongres Przedsiębiorców Polskiego Handlu. Wydarzenie odbędzie się 27 września w Atlas Arenie w Łodzi oraz będzie transmitowane w formule online. To najważniejsze spotkanie wydarzenie dla handlu niezależnego w Polsce!

Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w lipcu 2023 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o prawie 6% wyższa niż przed rokiem, chociaż liczba transakcji spadła o 4%.

Polska utrzymuje pozycję lidera sprzedaży w placówkach małoformatowych (do 300 mkw) w Europie, pomimo rosnącego udziału sklepów wielkopowierzchniowych1Wielu producentów wciąż jednak oferuje im gorsze warunki współpracy niż dyskontom i supermarketom, przyczyniając się do zwiększania różnic cenowych między wszystkimi formatami rynku, a w efekcie – kurczenia się rynku handlu niezależnego. Ostatnia edycja Rankingu Równi w Biznesie Grupy Eurocash pokazuje, że chociaż niektórzy dostawcy dostrzegają potencjał sklepów lokalnych, wielu wciąż jeszcze nie bierze ich pod uwagę w swoich strategiach biznesowych.

Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w czerwcu 2023 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 5,8% wyższa, natomiast liczba transakcji spadła o 6% w porównaniu z czerwcem 2022 r.

Znajdź nas na Twitterze

logo franczyza kodeks

www.cross-border.pl

Kampania Ministerstwa Finansów

Poradnik Podatnika grafika

Kampania Ministerstwa Rolnictwa: Produkt Polski

Produkt Polski logo

Kampania Ministerstwa Finansów: Bezpieczna transakcja

Bezpieczeństwo – kupuję to!

kupujebezpiecznie pion 2

 

bryt napis