Logo Polskiej Izby Handlu

Polska Izba Handlu

Zachowanie różnorodności handlu i usług na rynku wewnętrznym

PODWOJNE_PALUSZKI.jpgkontigo.pngKolporter.pngNovitus.pngmaxku.jpgDick.jpgjabluszko.jpglewiatan_new.jpginmedio.jpgsezam.jpgsolt_logo_male.jpgfrisco.jpgcomexmn.jpgabc.jpgbrand_distribution.jpgpoland_workforce.pngintermarche_tabela.png1Minute.jpg_Arsenal_PL_logo_male.jpgalpan.gifredlink.pngmaxel.jpgblysk.jpgdak1.jpgpolski_tyton.jpgTK_logo_2016.jpggroszek_zolte.jpg_Arsenal_EU_logo_male.jpgLeroyMerlin.jpgfaktoriawin.jpgTK_logo_2016mini.jpgSpar.jpgbricomarche.pngGama.jpgrabat.jpgalmares.jpgRYDZ.jpgpsd.jpgKoliber.jpgbartnik.jpgmarketing_prewencyjny.jpgEurocash.jpgmkwiech.jpgnomax.jpgdesignum.jpgspoem-wss-srdmiescie.jpgbadplold.jpgkzr-ss-spoem.jpgdelikatesy.jpg

Zapraszamy do lektury nowego numeru Biuletynu Polskiej Izby Handlu
Nr 45 (03/2017)

kliknij tutaj

PIH logo n mini

29-30.03.2017, Warszawa, Hotel Hilton and Convention Centre

Tu bije serce polskiego handlu!

Poland & CEE Retail Summit już od 8 lat tworzy przestrzeń dla menedżerów sieci handlowych i producentów FMCG, wspierając budowanie trwałych relacji i nawiązywanie współpracy, mającej bezpośredni wpływ na wzrost biznesu Uczestników i kierunki rozwoju sektora retail w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Handel i konsument w centrum uwagi! Tajemnica sukcesu tkwi nie tylko w umiejętności znalezienia odpowiedzi nawet na kluczowe pytania dotyczące rynku FMCG, ale co ważniejsze – w zdolności przewidywania nadchodzących trendów i wyzwań, z którymi przyjdzie zmierzyć się w najbliższej przyszłości oraz tworzeniu platformy spotkania i zacieśniania relacji biznesowych.

W styczniu 2017 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 15,4% niższa niż w grudniu 2016 r. W ujęciu rdr odnotowano spadek o 1,7%. Z danych CMR wynika, że w styczniu 2017 r. klienci wydawali na zakupy w sklepach małoformatwowych do 300 m2 średnio 13,67 zł, czyli o prawie 8% mniej niż w grudniu 2016 r. 

Zapraszamy do lektury nowego numeru Biuletynu Polskiej Izby Handlu
Nr 44 (01/2017)

kliknij tutaj

PIH logo n mini

W styczniu 2017 zmienił się art. 22 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej, w rezultacie czego wszedł w życie nowy limit transakcji gotówkowych ograniczający wysokość transakcji gotówkowych do 15 000 PLN.

Polska Izba Handlu już jesienią zeszłego roku zwróciła się do Ministerstwa Finansów o interpretację tego przepisu.

Poniżej przedstawiamy fragmenty otrzymanej z Ministerstwa Finansów w listopadzie 2016 roku interpretacji podpisanej przez Pana ministra Leszka Skibę.

W grudniu 2016 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 9,7% wyższa niż w listopadzie 2016 r. i o 4,2% niższa niż w grudniu 2015 r. Średnia wartość transakcji wyniosła w omawianym okresie 14,83 zł, co oznacza wzrost o 12,3% w ujęciu mdm i o 9,8% w ujęciu rdr.

Z danych CMR wynika, że w całym 2016 r. całkowita wartość sprzedaży w tym formacie sklepów wzrosła o 4,2%, m.in. dzięki wyższym wydatkom klientów na wyroby tytoniowe i alkohol (szczególnie na wódki smakowe, whisky i wino stołowe)

Znajdź nas na Twitterze
Biuletyn Polskiej Izby Handlu
Nr 48 (6/2017)

Promocja zdrowia w pracy

Fresh Market

21 września 2017

Ożarów Mazowiecki

Kongres AUE

26 września 2017

Katowice

China Expo - China Brand Show Poland 2016

14 - 16 września 2017

Warszawa

CHINA20174 baner 400x300 01

Targi Opakowań

21-22 listopada 2017

Sosnowiec

PL Show 2017

7 - 8 grudnia 2017

Lublin