Logo Polskiej Izby Handlu

Polska Izba Handlu

Zachowanie różnorodności handlu i usług na rynku wewnętrznym

Eurocash.jpgmarketing_prewencyjny.jpgbrand_distribution.jpgalmares.jpgTK_logo_2016.jpgLeroyMerlin.jpgpolski_tyton.jpgalpan.gifmkwiech.jpgdelikatesy.jpgKolporter.pngPODWOJNE_PALUSZKI.jpgcomexmn.jpgRYDZ.jpgkontigo.pngabc.jpg_Arsenal_EU_logo_male.jpgTK_logo_2016mini.jpgjabluszko.jpgSpar.jpgsolt_logo_male.jpglewiatan_new.jpgmaxku.jpgNovitus.pngfrisco.jpgdesignum.jpgspoem-wss-srdmiescie.jpggroszek_zolte.jpgDick.jpgKoliber.jpgdak1.jpgmaxel.jpgrabat.jpginmedio.jpgbricomarche.pngpoland_workforce.pngGama.jpgblysk.jpgbadplold.jpgkzr-ss-spoem.jpgredlink.pngintermarche_tabela.pngpsd.jpgfaktoriawin.jpgnomax.jpgsezam.jpgbartnik.jpg_Arsenal_PL_logo_male.jpg1Minute.jpg

Projekt pod względem redakcyjnym i przyjętej techniki legislacyjnej budzi szereg wątpliwości. Znajdują się w nim nieścisłości wynikające zarówno z wykładni zaproponowanych przepisów i w świetle zaprezentowanego uzasadnienia do Projektu. Uzasadnienie do Projektu w dużej mierze nie daje odpowiedzi dla celowości rozwiązań prawnych przyjętych w Projekcie. Nie ulega jednak wątpliwości, iż argumenty te nie mogą być ocenione jako wystarczające z punktu widzenia regulacji prawnej o tak wielkiej wadze dla sfery gospodarczej kraju.

 

Zapraszamy do lektury nowego numeru Biuletynu Polskiej Izby Handlu
Nr 46 (04/2017)

kliknij tutaj

PIH logo n mini

Polska Izba Handlu zwróciła się do Pani Premier Beaty Szydło oraz Ministra Finansów i Rozwoju Mateusza Morawieckiego o reaktywowanie Rady Konsultacyjnej ds. Handlu i Usług. Rada Konsultacyjna ds. Handlu i Usług przy Ministrze Gospodarki działała w latach 2012 – 2015 zrzeszając organizacje reprezentujące środowiska handlu i usług w naszym kraju.

 

Brak ulubionych marek mleka na półkach i niekonkurencyjne, bo dużo wyższe niż w dyskontach i w innych sklepach wielkopowierzchniowych ceny – to problemy, na które codziennie napotykają klienci małoformatowych sklepów detalicznych. Nie wynikają one jednak ze złej woli ich właścicieli, a z polityki dystrybucyjnej i cenowej wielu czołowych producentów. Choć to właśnie w sklepach małoformatowych dokonywana jest niemal połowa zakupów* dóbr szybkorotujących w Polsce, to część wiodących wytwórców zdaje się ignorować ten segment rynku. Są jednak też tacy, którzy pamiętają o handlu małoformatowym. To „Równi w Biznesie”, których ma promować ranking realizowany przez Polską Izbę Handlu.

27 marca odbyło się spotkanie największych organizacji reprezentujących polski handel, tj. Polskiej Izby Handlu, Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji, Forum Polskiego Handlu, Polskiej Rady Centrów Handlowych.

 

Znajdź nas na Twitterze
Biuletyn Polskiej Izby Handlu
Nr 48 (6/2017)

Fresh Market

21 września 2017

Ożarów Mazowiecki

Kongres AUE

26 września 2017

Katowice

PL Show 2017

7 - 8 grudnia 2017

Lublin