Logo Polskiej Izby Handlu

Polska Izba Handlu

Zachowanie różnorodności handlu i usług na rynku wewnętrznym

1Minute.jpgEurocash.jpgdelikatesy.jpgpoland_workforce.png_Arsenal_EU_logo_male.jpgsezam.jpgjabluszko.jpgKolporter.png_Arsenal_PL_logo_male.jpgkzr-ss-spoem.jpgpolski_tyton.jpgcomexmn.jpggroszek_zolte.jpgbadplold.jpgdesignum.jpgTK_logo_2016mini.jpgalpan.gifrabat.jpglewiatan_new.jpgmarketing_prewencyjny.jpgfaktoriawin.jpgbricomarche.pngbartnik.jpgblysk.jpgredlink.pngDick.jpgfrisco.jpgnomax.jpgalmares.jpginmedio.jpgmaxel.jpgsolt_logo_male.jpgNovitus.pngbrand_distribution.jpgkontigo.pngintermarche_tabela.pngLeroyMerlin.jpgPODWOJNE_PALUSZKI.jpgabc.jpgspoem-wss-srdmiescie.jpgpsd.jpgdak1.jpgGama.jpgmaxku.jpgRYDZ.jpgKoliber.jpgTK_logo_2016.jpgSpar.jpgmkwiech.jpg

Polska Izba Handlu jako jedyna organizacja handlu detalicznego zaproponowała rozwiązanie problemu z zapisem w ustawie o Agencji Rynku Rolnego i organizacji niektórych rynków rolnych. Nakłada ona na przedsiębiorców konieczność zawierania pisemnych umów nabycia towarów rolnych oraz ich archiwizowania niezależnie od faktu, że wystawiane są faktury potwierdzające zawarcie umowy.

Ustawodawcy planują nałożyć na sklepy o powierzchni powyżej 100 m2 obowiązek wyznaczenia miejsca do przewijania i karmienia dzieci. Dotyczy to budynków, które będą oddawane do użytku po wejściu w życie przepisów. Zapis taki pojawił się w Projekcie rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (&85a) >>>.

W tym rankingu zwycięzcą jest nie ten, który sprzedaje najwięcej, ale kto podchodzi do biznesu w sposób najbardziej odpowiedzialny. Polska Izba Handlu w kolejnej odsłonie rankingu „Równi w Biznesie” przyjrzała się praktykom producentów wódki.

Polska Izba Handlu zauważa potrzebę zmian zapisów w ustawie o Agencji Rynku Rolnego i organizacji niektórych rynków rolnych  – art. 38q oraz 40i  w brzmieniu po nowelizacji z dnia 11 lutego 2017r.

Zapraszamy do lektury nowego numeru Biuletynu Polskiej Izby Handlu
Nr 47 (05/2017)

kliknij tutaj

PIH logo n mini

Jak pokazują dane CMR, w kwietniu 2017 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 wyniosła niemal tyle samo co w marcu br. W ujęciu rdr odnotowano spadek o 5,7%. Z danych CMR wynika, że w kwietniu 2017 r. klienci wydawali na zakupy w sklepach małoformatowych do 300 m2 średnio 13,66 zł, czyli o 6,2% więcej niż w marcu br. i aż o 14,6% więcej niż przed rokiem 

Znajdź nas na Twitterze
Biuletyn Polskiej Izby Handlu
Nr 48 (6/2017)

Promocja zdrowia w pracy

Fresh Market

21 września 2017

Ożarów Mazowiecki

Kongres AUE

26 września 2017

Katowice

China Expo - China Brand Show Poland 2016

14 - 16 września 2017

Warszawa

CHINA20174 baner 400x300 01

Targi Opakowań

21-22 listopada 2017

Sosnowiec

PL Show 2017

7 - 8 grudnia 2017

Lublin