Logo Polskiej Izby Handlu

Polska Izba Handlu

Zachowanie różnorodności handlu i usług na rynku wewnętrznym

BrainPoint-logo-kolor.pngCheckpoint-Primary-Logo-Navy.pngEurocash.jpgFlexee-Orangered-RGB.jpgInventage.pngKoliber.jpgLOGO_STRATEGY_WISE_Master_4.12.2019.jpgMASPEX_RGB_m.jpgMyShop_jpg.jpgODIDO.pngRYDZ.jpgSTOCKLogo_Poland_FullColour.pngShell_logo.svg.pngTK_logo_2016mini.jpgabc-logo.pngalmares.jpgalpan.gifarsenal.pngbig_ben.jpgblysk.jpgbrico_kopia.jpgdelikatesy.jpgeuro-sklep-d.pngfaktoriawin.jpgfrisco.jpggroszek.jpgintermarche_tabela.pngkontigo.pngkzr-ss-spoem.jpglewiatan_new.jpglogo-zabka-01.jpglogo_gama_logo_wersja_podstawowa_z_haslem.pngmaxel.jpgmaxku.jpgpsd.jpgspoem-wss-srdmiescie.jpg

Polska Izba Handlu, najszersza reprezentacja handlu w Polsce, zrzeszająca około 30 000 sklepów, zwraca uwagę, że przyjęte wczoraj przez rząd ustalenia odnośnie wysokości pensji minimalnej od 1 stycznia 2025 r. będą obciążeniem, którego nie udźwigną przedsiębiorcy MŚP.

Polska Izba Handlu, najszersza reprezentacja handlu w Polsce, po raz kolejny podkreśla sprzeciw wobec proponowanych zmian w ograniczeniu handlu w niedziele. Polscy przedsiębiorcy mierzą się dziś z ogromnym wzrostem kosztów prowadzenia działalności, zwłaszcza w porównaniu do okresu sprzed zamknięcia handlu w niedziele w 2018 roku, ponieważ w ciągu ostatnich 8 lat w sektorze MŚP osiągnął on poziom ponad 80%. Dzięki wprowadzeniu wolnych niedziel dla pracowników i jednoczesnym pozostawieniu możliwości prowadzenia sprzedaży przez mikroprzedsiębiorców i MŚP mogą oni, zgodnie z intencją tej ustawy, wyrównywać swoje szanse w konkurencji z sieciami wielkopowierzchniowymi. Odebranie im tej szansy będzie skutkować umocnieniem się trendu zamykania lokalnych sklepów. Co więcej, w najnowszych sondażach opinii publicznej już zdecydowanie ponad połowa Polaków popiera obowiązujące przepisy dotyczące niedzielnego handlu. Konsumenci oczekują szanowania ich nawyków zakupowych, a my jako organizacja reprezentująca handel apelujemy o utrzymanie obecnych regulacji oraz dbanie o stabilność i przewidywalność stanowionego prawa.

Trwa rekrutacja na kolejną edycję studiów podyplomowych Zarządzanie Franczyzą w SGH.

Studia Podyplomowe Zarządzanie Franczyzą obejmują rozwój kompetencji biznesowych i strategicznych oraz opanowanie wszechstronnych narzędzi niezbędnych liderom franczyzy w budowie i ekspansji rynkowej przedsiębiorstw.

Partnerem studiów jest Polska Izba Handlu, Polska Organizacja Franczyzodawców oraz Polskie Stowarzyszenie Mikroprzedsiębiorców i Franczyzobiorców.

Zachęcamy do zapoznania się z ofertą studiów: https://www.sgh.waw.pl/studia-podyplomowe-i-mba/zarzadzanie/studia-podyplomowe-zarzadzanie-franczyza

Zarzadzanie Franczyza 2024

Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w kwietniu 2024 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 1,2% niższa niż rok wcześniej, a liczba transakcji spadła o niespełna 1%.

Polska Izba Handlu będąca najszerszą reprezentacją handlu w Polsce po raz kolejny występuje przeciwko pomysłowi lokalnej półki w sklepach. Poselski projekt ustawy o sprzedaży detalicznej produktów lokalnych, który został złożony w styczniu, ma być procedowany przez Sejm. Projekt zakłada, że przedsiębiorca będzie zobowiązany do zapewnienia w prowadzonej przez siebie jednostce handlu detalicznego sprzedaży produktów lokalnych: owoców i warzyw, mięsa i produktów mięsnych, mleka i produktów mlecznych oraz pieczywa w ilości nie mniejszej niż 2/3 danej kategorii produktu rolno-spożywczego w danym roku obrotowym nabytych bezpośrednio od ich wytwórców.

Mamy przyjemność ogłosić, że do grona Członków Polskiej Izby Handlu dołączyła firma Inventage.

Eksperci Inventage specjalizują się w ulepszaniu wyników finansowych podmiotów gospodarczych w zakresie składek ZUS, dziedzinie podatkowej oraz w pozyskiwaniu dotacji krajowych i międzynarodowych na rozwój.

Wśród doradców są wieloletni urzędnicy organów podatkowych, wyspecjalizowani prawnicy, doradcy podatkowi oraz z obszaru rozliczeń ubezpieczeń społecznych, jak również eksperci w zakresie pozyskiwania dotacji - posiadający wiedzę i ponad 18-letnie doświadczenie.

W skład struktury Inventage wchodzi także specjalna komórka, która na bieżąco analizuje najnowsze motywy prawne. Gwarantuje to profesjonalną obsługę całego procesu, a zarazem bezpieczeństwo wykonywanych analiz.

Jako prężnie działający zespół, współpracujemy z największymi firmami i generujemy dla nich dodatkowe środki finansowe - nawet na płaszczyznach, na których takich oszczędności na pierwszy rzut oka nie widać. Oferujemy dogłębną i obiektywną analizę ze wskazaniem możliwych rozwiązań opartych na przepisach prawa.

Działamy na podstawie umowy sukcesu, możliwie szybko i przy minimalnym zaangażowaniu Klienta, aby uzyskać optymalne efekty.

Kluczowe fakty o Inventage:

  • Zaufało nam ponad 2 100 klientów.
  • Wykonaliśmy ponad 5 000 analiz.
  • Osiągnęliśmy ponad 690 mln PLN oszczędności dla naszych Klientów.
  • Identyfikujemy i wdrażamy dodatkowe oszczędności w spółkach współpracujących już z innymi firmami doradczymi.
  • Nasi Eksperci jako jedyni w Polsce posiadają ponad 18 lat doświadczenie w obszarach, w których poszukujemy oszczędności.

Bogate doświadczenie oraz mnogość rozwiązań powodują, że w porównaniu do firm o podobnym profilu działalności, działając z zachowaniem najwyższych standardów, jesteśmy w stanie wygenerować wyższe środki finansowe w krótszym czasie.

Schemat współpracy z Klientem obejmuje analizę dokumentów, ekspertyzy techniczne, przedstawienie możliwości uzyskania oszczędności lub ich braku oraz prezentację, wdrożenie i monitoring rozwiązań, które mają przynieść oszczędności.

W naszym portfolio możemy poszczycić się współpracą zarówno z międzynarodowymi korporacjami, firmami prywatnymi, spółkami z udziałem Skarbu Państwa, podmiotami komunalnymi oraz placówkami służby zdrowia.

Zapraszamy do odwiedzenia strony: https://inventage.pl/zaufali-inventage/

 

Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej: https://inventage.pl/

 

Inventage

Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w marcu 2024 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 4,5% wyższa niż rok wcześniej, a liczba transakcji była o 4,7% niższa niż rok wcześniej.

- Nowe szanse dla naszych wystawców i zwiedzających na międzynarodowe kontakty i wchodzenie na nowe rynki stwarza współpraca z Polsko-Rumuńską Izbą Handlowo-Przemysłową – mówi prezes Targów Kielce dr Andrzej Mochoń. Kielecki ośrodek dołączył do izby, by docierać do większego grona potencjalnych wystawców i wzmacniać pozycję wartościowego partnera do współpracy na rynku europejskim.

Znajdź nas na X

logo franczyza kodeks

 

Polska Izba Handlu jest członkiem

kig

fpp

www.cross-border.pl

Retail Trends 2024

Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2024

Targi Marek Własnych FUTURE PRIVATE LABELS 2024

Franczyza 3.0.

RetailTec Congress

 

bryt napis