Logo Polskiej Izby Handlu

Polska Izba Handlu

Zachowanie różnorodności handlu i usług na rynku wewnętrznym

W dniu 17-18 marca br. w Warszawskim Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego odbyły się Targi „RetailShow 2010” wyposażenia i technologii usług dla handlu.

Przedstawiamy program Forum:

SESJE PANELOWE:

CZAS PRZEŁOMU - EFEKTYWNY BIZNES W NOWYCH REALIACH

Ocena dotychczasowego wpływu kryzysu gospodarczego na sektor retail w Polsce Krzysztof Badowski, dyrektor zarządzający, Roland Berger Strategy Consultants
Najistotniejsze trendy na rynku sprzedaży detalicznej w Polsce i Europie
Joanna Adamska, research team manager, Nielsen Polska
Efektywne i skuteczne zarządzania popytem i zapasami w sieci handlowej
Agnieszka Kuber senior manager retail, Accenture


DZISIEJSZY KONSUMENT - WŁAŚCIWA OCENA OCZEKIWAŃ KLUCZEM DO SUKCESU

Hipermarkety, supermarkety, dyskonty, delikatesy. Różne formaty sklepów oraz ich klienci dziś i w perspektywie najbliższych lat
Magda Zimna, dyrektor działu Trade i Przemysław Dwojak, dyrektor działu Geomarketing, GfK Polonia
Skuteczne metody na pozyskanie lojalnego klienta
Agnieszka Górnicka, prezes i dyrektor zarządzająca, Inquiry Market Research i Maciej Tesławki, rektor, Marketing Communication Academy
Preferencje i oczekiwania konsumenta kupującego online. Omówienie wyników badania e-Handel Polska 2009 z uwzględnieniem branżowego profilu e-klienta
Piotr Jarosz, prezes zarządu, Dotcom River
Poznać własnego klienta - skuteczne badania shopper insights
Bartłomiej Sokołowski, senior account manager i Marcin Dobek, dyrektor ds. badań i zarządzania kategorią, ABR SESTA
PANEL DYSKUSYJNY:
Sieć handlowa po kryzysie - kto będzie liderem po powrocie "dobrych czasów"


NOWOCZESNE TECHNOLOGIE I USŁUGI DLA HANDLU - POPRAWA EFEKTYWNOŚCI I KONKURENCYJNOŚĆ

Programy lojalnościowe w modelu SaaS jako alternatywa dla małych i średnich sieci handlowych - case study jednej z sieci aptek
Zuzanna Frett, dyrektor działu consultingu, iReward24
Outsourcing usług i personelu - sposób na oszczędność i poprawę efektywności organizacji
Krzysztof Komorowski, wiceprezes zarządu, Web Inn
Interakcja z konsumentem: Digital Signage jako rewolucja w marketingu POS
Mariusz Orzechowski, dyrektor, NEC Display Solutions, członek założyciel POPAI Poland, wiceprezes Polish Digital Signage Association
Mobilne systemy IT - skuteczne narzędzia optymalizacji pracy personelu oraz podniesienia efektywności organizacji sprzedaży
Wojciech Kalman, BS retail manager i Sławomir Lubaszka, distributed systems support manager, S&T Services Polska

Forum zakończyła GALA podczas której wręczono nagrody „Innowacje Handlu 2010” dla najciekawszych produktów i rozwiązań prezentowanych podczas targów w następujących kategoriach:
- Grand Prix dla najciekawszego i najbardziej innowacyjnego produktu/usługi prezentowanego podczas targów
- Kategoria: Systemy i technologie IT
- Kategoria: Projekty i wyposażenie wnętrz sklepowych
- Kategoria: Kasy fiskalne i wagi
- Kategoria: Programy lojalnościowe
- Kategoria: Systemy wspomagające sprzedaż POS
- Kategoria: Systemy franczyzowe dla handlu
- Kategoria: Innowacyjne rozwiązania Digital Signage
- Kategoria: Logistyka i magazyn

Polską Izbę Handlu reprezentowali :Prezes Waldemar Nowakowski, Iwona Rowińska

Znajdź nas na Twitterze
Biuletyn Polskiej Izby Handlu
Nr 59 (12/2018)

bryt napis

Konferencja Quo Vadis Szkolenia

22 lutego 2109

Warszawa

QuoVadis400x300 02 2

Kongres Mięsny

28 lutego 2018

Warszawa

logotyp KM 2019 RGB 400x300