Logo Polskiej Izby Handlu

Polska Izba Handlu

Zachowanie różnorodności handlu i usług na rynku wewnętrznym

30 czerwca br. w Warszawie odbyło się otwarte spotkanie informacyjne poświęcone unijnym dotacjom dla MiŚ zorganizowane przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości.

A oto zestaw referatów, który podajemy w całości, wraz z zakresem tematycznym, oraz linkami do pobrania materiałów ze spotkania - ze względu na możliwe zainteresowanie czytelników:

  • Sylwia Śliwiński , PARP „Wsparcie na uzyskanie/realizacje własności przemysłowej”
    Cel działania 5.4 - Poprawa efektywności funkcjonowania rynku innowacji i przepływu rozwiązań innowacyjnych, poprzez upowszechnianie stosowania prawa własności intelektualnej, a w szczególności poprzez uzyskiwanie i realizację ochrony praw własności przemysłowej.
    Podmioty uprawnione do ubiegania się o dofinansowanie; Mikro, mali lub średni przedsiębiorcy.
  • Anna Werle-Wilczyńska, PARP „ Paszport do eksportu”
    Cel działania 6.1-działanie pozwoli przedsiębiorcom uczestniczącym w programie Paszport do eksportu na:
    -zwiększanie eksportu w całkowitej sprzedaży
    -zintensyfikowanie powiązań z zagranicznymi partnerami
    -zwiększanie rozpoznawalności marek handlowych i firmowych na rynkach zagranicznych.
  • Jacek Bukowicki, PARP „Wspieranie działalności gospodarczej w dziedzinie gospodarki elektronicznej”:
    -zwiększenie polskich zasobów cyfrowych ,w tym podaży usług i produktów cyfrowych
    -zagospodarowanie nisz w e-gospodarce, stymulowanie rozwoju społeczeństwa informacyjnego
    -wykształcenie szerokiej grupy specjalistów łączących wiedze merytoryczną z różnych dziedzin z doświadczeniem w e-biznesie
    -nowe miejsca pracy, aktywizacja zawodowa.
  • Małgorzata Naglak PARP „Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B”
    Działanie 8.2 –idea przewodnia;
    -wdrażanie w firmach najnowocześniejszych technologii informatyczno-komunikacyjnych (ICT),
    -umożliwiających podejmowanie współpracy z bardziej zaawansowanymi technologicznie firmami
    -lub skuteczniejsze konkurowanie z przedsiębiorstwami opierającymi swój biznes na tego rodzaju technologiach, zarówno na terenie Polski jak i za granicą.

Polską Izbę Handlu reprezentowała p. Iwona Rowińska.

A oto link pod którym można pobrać materiały informacyjne dotyczące omawianych Działań: 5.4, 6, 8.1, 8.2:
http://www.parp.gov.pl/index/more/7350

Dla firm zainteresowanych innymi materiałami informacyjnymi podajemy adres PARP:
Strona internetowa: www.parp.gov.pl
Kontakt: http://parp.gov.pl/index/index/142
E-mail:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Znajdź nas na Twitterze
Biuletyn Polskiej Izby Handlu
Nr 54 (1/2018)

Konkursu na najlepsze stoisko mięsno-wędliniarskie

baner KM 2018 konkurs 400x300

Kongres Mięsny 2018

1 marca 2018

Warszawa

baner KM 2018 03

POLAGRA FOOD

8-10 maja 2018

Poznań

polagra