Logo Polskiej Izby Handlu

Polska Izba Handlu

Zachowanie różnorodności handlu i usług na rynku wewnętrznym

Kontraktacje dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty po raz drugi zgromadzą polskich producentów, którzy zaprezentują ofertę kupcom z Europy, Azji, Bliskiego Wschodu i Afryki. Celem wydarzenia organizowanego w Targach Kielce 13 i 14 czerwca jest stworzenie branżowej przestrzeni do nawiązywania biznesowych relacji.

Kontraktacje Slavic B2Beauty to biznesowe spotkania dwóch stron przemysłu kosmetycznego. W Centrum Kongresowym Targów Kielce 13 i 14 czerwca polscy producenci przedstawią ofertę kupcom z różnych stron świata. Efektem pierwszej edycji targów, w czerwcu 2022 roku, było niespełna tysiąc zapoczątkowanych relacji. - Każde postpandemiczne stacjonarne wydarzenie, skierowane do branży kosmetycznej, to dla producentów niepowtarzalna okazja do nawiązania nowych współprac międzynarodowych. Termin pierwszych kontraktacji Slavic B2Beauty idealnie wpisał się w potrzebę powrotu do stacjonarnych spotkań B2B. Niewątpliwym walorem tego wydarzenia jest też umiejscowienie na mapie Europy – nie trzeba zmieniać kontynentu, by podpisać nowy kontrakt. Wydaje nam się, że firmy, które wzięły udział w pierwszej edycji Slavic B2Beauty, wykorzystały tę szansę – mówi Blanka Chmurzyńska – Brown, dyrektor generalna w Polskim Związku Przemysłu Kosmetycznego.

Z czterech stron świata na kontraktacje do Kielc

Druga edycja budzi bardzo duże zainteresowanie. Udział w wydarzeniu zapowiedzieli kupcy z krajów azjatyckich - Malezji, Kazachstanu, Singapuru, europejskich - Węgier, Rumunii, Czech, Holandii, Hiszpanii, z Bliskiego Wschodu - Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Kataru oraz Izraela, a nawet z afrykańskiej Tunezji. Szansę, by wprowadzić na te rynki produkty będą miały firmy, które w czasie Slavic B2Beauty zaprezentują kosmetyki i farmaceutyki.

- Z każdej strony docierają do nas sygnały, że koncentracja firm kosmetycznych na eksporcie jest duża. Zatem i oczekiwania względem drugiej edycji Slavic B2Beauty także rosną. Polskie firmy raz po raz udowadniają, że – gdy sprzyjają im warunki – nie ma dla nich rynków nie do zdobycia – zaznacza Blanka Chmurzyńska – Brown. - Dla każdego przedsiębiorstwa przychodzi odpowiedni czas na szeroko zakrojoną ekspansję eksportową – to po prostu pewien etap rozwoju firmy, do którego dochodzi ona wytężoną pracą całego swojego zespołu. Dlatego tak ważne jest, by na terenie Polski powstawały i rozwijały się inicjatywy, pozwalające na budowanie nowych relacji i szukanie kontrahentów dla branży kosmetycznej. Slavic B2Beauty świetnie wpisuje się w te potrzeby - wyjaśnia.

Renomowane marki na liście wystawców w Kielcach

Na liście wystawców kontraktacji są cenione na polskim rynku marki. Z produktami przyjedzie m.in. Laboratorium Kosmetyczne AVA®, które jest nieprzerwanie aktywne na polskim rynku od 1961 roku. Będzie Pierre Rene z seriami do makijażu twarzy, ust, paznokci. SunewMed+ zaprezentuje ofertę produktów specjalistycznych m.in. maseczek i produktów z witaminą C. Udział potwierdziła Elfa Pharm Polska z gamą so!flow, firma ma już 57 kontrahentów zagranicznych i nadal chce wkraczać na kolejne rynki. Do grona wystawców dołączyła marka BeBio Cosmetics współtworzona przez popularną trenerkę fitness Ewę Chodakowską. Kupcy z różnych stron świata będą przyglądali się także naturalnym kosmetykom z czystym składem w duchu pro-age produkowanym przez firmę Senelle.

Grona wystawców i kupców na czerwcowy Slavic B2Beauty cały czas rosną. Wydarzenie odbędzie się 13 i 14 czerwca w Targach Kielce.

Więcej informacji na stronie wydarzenia: link tutaj.

Znajdź nas na X

logo franczyza kodeks

 

Polska Izba Handlu jest członkiem

kig

fpp

www.cross-border.pl

Retail Trends 2024

Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2024

Targi Marek Własnych FUTURE PRIVATE LABELS 2024

Franczyza 3.0.

RetailTec Congress

 

bryt napis