Logo Polskiej Izby Handlu

Polska Izba Handlu

Zachowanie różnorodności handlu i usług na rynku wewnętrznym

W lutym br. w życie wejdą nowe unij­ne prze­pi­sy do­ty­czą­ce prze­cho­wy­wa­nia da­nych pod­mio­tów oraz za­kła­dów bio­rą­cych udział w ob­ro­cie wy­ro­ba­mi ty­to­nio­wy­mi. W związ­ku z pla­no­wa­ny­mi zmia­na­mi, wszyst­kie pod­mio­ty za­re­je­stro­wa­ne w sys­te­mie ID Is­su­er zo­bo­wią­za­ne są do ak­tu­ali­za­cji da­nych ad­re­so­wych nie póź­niej niż do 31 marca 2020 roku. Brak ak­tu­ali­za­cji da­nych pod­mio­tu unie­moż­li­wi re­je­stro­wa­nie jego ruchu w sys­te­mie ob­ro­tu wy­ro­ba­mi ty­to­nio­wy­mi na te­re­nie Pol­ski oraz UE.

Więcej na stronie PWPW

Znajdź nas na Twitterze

logo franczyza kodeks

bryt napis

Kampania Żyj oryginalnie

02 zo ad 1200x1200

Kampania Ministerstwa Finansów

Poradnik Podatnika grafika

Kampania Ministerstwa Rolnictwa: Produkt Polski

Produkt Polski logo

Kampania Ministerstwa Finansów: Bezpieczna transakcja

Bezpieczeństwo - kupuję to!

kupujebezpiecznie pion 2