Logo Polskiej Izby Handlu

Polska Izba Handlu

Zachowanie różnorodności handlu i usług na rynku wewnętrznym

W październiku łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 2,9% niższa niż we wrześniu 2016 r. i o 2,6% wyższa niż w październiku 2015 r. 

Sklepy małoformatowe do 300 m2 obejmują: małe sklepy spożywcze do 40 m2, średnie sklepy spożywcze 41-100 m2, duże sklepy spożywcze 101-300 m2, specjalistyczne sklepy alkoholowe.

Dane uzyskane w oparciu o raport Centrum Monitorowania Rynku Sp. z o.o.

Centrum Monitorowania Rynku Sp. z o.o. jest niezależną agencją badawczą specjalizującą się w badaniach danych transakcyjnych, które pobiera on-line z reprezentatywnej, ogólnopolskiej próby sklepów spożywczych. Badane są trendy sprzedaży całości asortymentu sklepów, zarówno produktów paczkowanych, jak i zmiennowagowych.

 

Znajdź nas na Twitterze
Biuletyn Polskiej Izby Handlu
Nr 55 (3/2018)
Przekaż 1% na Fundację Polskiego Handlu

POLAGRA FOOD

8-10 maja 2018

Poznań

polagra

Targi PRCH ReDI 2018

6-7 czerwca

Warszawa

banner1redipih

XI Fresh Market

27 września 2018

Ożarów Mazowiecki