Logo Polskiej Izby Handlu

Polska Izba Handlu

Zachowanie różnorodności handlu i usług na rynku wewnętrznym

 

 

Gama, Ωmega, Tornado i Golberg zostały uznane za Odkrycie Roku  w dwunastej edycji ogólnopolskiego plebiscytu popularności „LAUR KLIENTA/KONSUMENTA 2016” i otrzymały możliwość posługiwania się logotypem Laur Klienta/Konsumenta - Odkrycie Roku 2016 (dożywotnio.)

16 września na łamach gazety "Rzeczypospolita" ukazała się reklama produktów MW Gama potwierdzająca uzyskanie znaku Laur Klienta/Konsumenta Odkrycie Roku - 2016.

Mamy nadzieję, iż otrzymany Laur wpłynie na zwiększenie sprzedaży produktów marki Gama poprzez potwierdzenie jakości naszych produktów dla klientów.

"Laur Klienta/Konsumenta" to największy program konsumencki w kraju. Zakrojony na skalę ogólnopolską sondaż, od 12 lat, przynosi producentom odpowiedź na jedno z podstawowych pytań: które produkty/usługi obecnie są liderami popularności w swojej grupie. Wyróżnienia przyznawane przez organizatora konkursu - są tak naprawdę nagrodą polskiego konsumenta. Ponieważ wyboru najwyżej cenionych produktów dokonują sami klienci. Laur Konsumenta jest potwierdzeniem dobrej opinii Polaków o produkcie czy usłudze, formą jego zbiorowej rekomendacji.

Znajdź nas na Twitterze
Biuletyn Polskiej Izby Handlu
Nr 48 (6/2017)

Fresh Market

21 września 2017

Ożarów Mazowiecki

Kongres AUE

26 września 2017

Katowice

PL Show 2017

7 - 8 grudnia 2017

Lublin