Logo Polskiej Izby Handlu

Polska Izba Handlu

Zachowanie różnorodności handlu i usług na rynku wewnętrznym

Opinie wyrażane przez osoby reprezentujące firmy zrzeszone w Polskiej Izbie Handlu nie muszą odzwierciedlać oficjalnego stanowiska Izby.

Oficjalne stanowisko Polskiej Izby Handlu jest przekazywane w formie autoryzowanych wypowiedzi członków zarządu, dyrektora Izby lub stanowisk prasowych publikowanych przez rzecznika prasowego Izby.


W artykule "Gazety Wyborczej" z 4.12.2015 "Podatek obrotowy PIS rozmnoży Biedronki" podano progi podatkowe jakich miałaby domagać się PIH. 

Zaprezentowane progi nie są propozycją PIH.

PIH oraz Polskie Forum Handlu współpracują w celu przedstawienia wspólnej propozycji skali podatkowej.


Tygodnik "Newsweek" 8.12.2014, artykuł "Co skrywa Czerwona Torebka" red. Miłosz Węglewski

Na 3 stronie cytowany jest menedżer Polskiej Izby Handlu. Polska Izba Handlu nie udzielała redakcji tej gazety żadnych informacji na temat firmy Czerwona Torebka oraz jej zarządu.

Link do numeru>>>


Tygodnik "Polityka" 15.10.2014, artykuł "Biedronka czy stonka?" red. Joanna Solska

Wypowiedź Macieja Ptaszyńskiego, którą przytacza p. red. Joanna Solska w artykule „Biedronka czy stonka?” w tygodniku "Polityka" 15.10.2014 nie była  autoryzowana, ani również Pan Ptaszyński nie powiedział w rozmowie z dziennikarką tego co w ww. artykule odnotowano jako jego wypowiedź.

Link do artykułu>>>

Znajdź nas na Twitterze
Biuletyn Polskiej Izby Handlu
Nr 54 (1/2018)
Przekaż 1% na Fundację Polskiego Handlu

Konkursu na najlepsze stoisko mięsno-wędliniarskie

baner KM 2018 konkurs 400x300

Targi Firm FMCG SGH

Warszawa

14-16 marca 2018

banner targi

Kongres Mięsny 2018

1 marca 2018

Warszawa

baner KM 2018 03

POLAGRA FOOD

8-10 maja 2018

Poznań

polagra