Logo Polskiej Izby Handlu

Polska Izba Handlu

Zachowanie różnorodności handlu i usług na rynku wewnętrznym

Opinie wyrażane przez osoby reprezentujące firmy zrzeszone w Polskiej Izbie Handlu nie muszą odzwierciedlać oficjalnego stanowiska Izby.

Oficjalne stanowisko Polskiej Izby Handlu jest przekazywane w formie autoryzowanych wypowiedzi członków zarządu, dyrektora Izby lub stanowisk prasowych publikowanych przez rzecznika prasowego Izby.


W artykule "Gazety Wyborczej" z 4.12.2015 "Podatek obrotowy PIS rozmnoży Biedronki" podano progi podatkowe jakich miałaby domagać się PIH. 

Zaprezentowane progi nie są propozycją PIH.

PIH oraz Polskie Forum Handlu współpracują w celu przedstawienia wspólnej propozycji skali podatkowej.


Tygodnik "Newsweek" 8.12.2014, artykuł "Co skrywa Czerwona Torebka" red. Miłosz Węglewski

Na 3 stronie cytowany jest menedżer Polskiej Izby Handlu. Polska Izba Handlu nie udzielała redakcji tej gazety żadnych informacji na temat firmy Czerwona Torebka oraz jej zarządu.

Link do numeru>>>


Tygodnik "Polityka" 15.10.2014, artykuł "Biedronka czy stonka?" red. Joanna Solska

Wypowiedź Macieja Ptaszyńskiego, którą przytacza p. red. Joanna Solska w artykule „Biedronka czy stonka?” w tygodniku "Polityka" 15.10.2014 nie była  autoryzowana, ani również Pan Ptaszyński nie powiedział w rozmowie z dziennikarką tego co w ww. artykule odnotowano jako jego wypowiedź.

Link do artykułu>>>

Znajdź nas na Twitterze
Biuletyn Polskiej Izby Handlu
Nr 59 (12/2018)

bryt napis

Webinarium o e-Sprawozdania Finansowych spółek za 2018 r.

29 stycznia i 5 lutego

banner webinarium 400x300

Konferencja Quo Vadis Szkolenia

22 lutego 2109

Warszawa

QuoVadis400x300 02 2

Kongres Mięsny

28 lutego 2018

Warszawa

logotyp KM 2019 RGB 400x300

Targi Warsaw Pack

5 - 7 marca 2019

Warszawa

PACK AD 400x300

Bellavita Expo

7-9 marca 2019

Warszawa

banner ChamberOfCommercePoland 300x400